Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه ميزبان نازنين بياتي بود.
به گزارش خبرگزاري آريا از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان بار ديگر همراه با مهمانان پرشور برنامه خندوانه از شبکه نسيم مهمان خانه هاي مردم شد.
در اين قسمت از برنامه کليپي از بازديد رامبد جوان و عوامل خندوانه از شهر تبريز که به تازگي پايتخت گردشگري ايران در فصل تابستان معرفي شده است، پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه رامبد جوان در صحبت هاي خود از مردم درخواست کرد که در طرح آزادسازي زندانيان بي گناه مشارکت کنند و ضمن اشاره به حواشي موجود گفت: اگر کسي مارا متهم نکند با جمعي از هموطنان عزيزمان قصد کمک به زنداني هاي بي گناه را داريم.
پس از اين اميرکربلايي زاده براي اجراي استندآپ کمدي بر روي صحنه آمد.
کربلايي زاده با صحبت هاي طنزآميز خود روساي جمهور را يار دوازدهم در بازي هاي جام جهاني معرفي کرد و گفت: پاقدم روساي جمهور در برد و باخت هر تيم متفاوت است. با حضور برخي از روساي جمهور، تيم با اختلاف دو گل جلو مي افتد و بعضي مواقع هم تيم، بازي در حال بُرد را با 28 گل خورده مي بازد.
وي در ادامه به واکنش سرمربيان تيم ها در کنار زمين اشاره کرد و درباره بازيکنان اظهار داشت: در جام جهاني چهره بازيکنان تغيير مي کند، واکنش هايشان پس از گل زني هم صورت هاي مختلف دارد که کاشت و برداشت، خواباندن بچه و تيراندازي چند نمونه از آن است.
کربلايي زاده در پايان استندآپ خود از کساني که با برگزاري جام جهاني براي چند روز هم که شده دل کودکان نيازمند، کودکان کار و کودکاني که زير بمب هاي شيميايي قرار دارند را خوشحال مي کنند، تشکر کرد.
در ادامه رامبد جوان درباره برنامه قاچ که از شنبه تا سه شنبه پخش مي شود، توضيح داد: در اين برنامه نوجوانان مي توانند بازي هاي جام جهاني حتي بازي هاي فينال را گزارش کنند.
در ادامه نازنين بياتي بازيگر سينما و تلويزيون به جمع خندوانه اي ها پيوست.
وي درباره فعاليت هاي بازيگري خود گفت: در حال حاضر 28 ساله هستم. از سال 1390 بازيگري را آغاز کردم و در اين 7 سال بازي در 10 فيلم، يک تئاتر و برگزاري يک نمايشگاه نقاشي در کارنامه هنري من ثبت شده است.
بازيگر فيلم آينه بغل افزود: چند وقت است که مشغول دورخواني فيلمنامه اي با کارگرداني علي هاشمي هستم. در اين فيلم با مهدي هاشمي همبازي مي شوم.
نازنين بياتي در ادامه گفت:افسوس مي خورم که هرگز نتوانستم با خسرو شکيبايي همبازي شوم.
بياتي 3 ويژگي مهرباني، دست و دل بازي و ترس از ناراحت کردن ديگران را به عنوان ويژگي هاي اصلي در رفتار خود برشمرد و گفت: از همينجا از پدر و مادرم بابت کارهايي که پنهان از آنها انجام داده ام، عذرخواهي مي کنم.
وي در تعريف يکي از کارهاي پنهاني خود گفت: يک بار در امتحان املاء نمره يک گرفتم و به دليل اينکه جرات نداشتم به مادرم نشان دهم خودم به جاي مادرم برگه املاء را امضا کردم.
در ادامه جناب خان نيز به خندوانه آمد.
وي يک کيف مدرسه اي، مداد رنگي و يک لقمه نان و سبزي به نازنين بياتي هديه داد و گفت: عموجان سرگرم فيلم ها که مي شوي از درس هايت غافل نشو.
جناب خان نيز به پيروي از بياتي، خاطره پنهاني خود را تعريف کرد که در اين خاطره خراب کاري خود در خواب را گردن بهنام دوستش انداخته بود و بابت آن از بهنام و عمه سخدر عذرخواهي کرد.
سپس رامبد جوان يک قرآن ترجمه صريح حجت الاسلام و المسلمين قرائتي و لوح خندوانه را به نازنين بياتي تقديم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!

دریافت 957 KB

به دلیل اینکه امکان دسترسی برای نجات این خانم وجود نداشت طی هماهنگی با یکی از همسایه ها شکافی در دیوار خانه همسایه ایجاد کردیم و این زن را از بین شکاف نجات دادیم. 

احتمال می رود این زن به منظور جمع آوری ضایعات وارد درز ۲ دیوار شده و گرفتار شده باشد. حال عمومی این خانم مساعد نبود و بعد از رهاسازی به اورژانس بم تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا