Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک بازیگر مرد معروف هم کوین اسپیسی را متهم به آزار جنسی کرد!

گای پیرس بازیگر Actor 50 ساله استرالیایی ادعا کرده کوین اسپیسی سر صحنه فیلمبرداری «محرمانه لس آنجلس» (محصول 1997) به او دست‌درازی کرده است. پیرس با حضور در برنامه تلویزیونی اندرو دنتون به سوال مجری استرالیایی درباره همکاری با ستاره سریال «خانه پوشالی» چنین جوابی داد: «در این لحظه، برایم سخت است درباره‌اش حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش آی سینما، بازیگر فیلم «ممنتو» در ادامه اسپیسی را که به دنبال سونامی جنبش مقابله با آزار جنسی با اتهام‌های رسوایی‌آمیز روبرو شده، فردی توصیف کرد که از دست زدن بی‌اجازه و لمس کردن متجاوزانه دیگران خوشش می‌آید.

به نوشته گاردین، پیرس در ادامه مصاحبه اخیرش تاکید کرد: «خوشبختانه آن موقع 29 سال داشتم و 14 ساله نبودم.» کوین اسپیسی از سوی مردهای بی‌شماری در امریکا و انگلستان متهم به سوءاستفاده جنسی شده است. اولین کسی که قدم پیش گذاشت و بازیگر برنده اسکار را متهم ساخت، آنتونی رپ بازیگر مرد «پیشتازان فضا: اکتشاف» بود. او ادعا کرد در سن 14 سالگی از سوی اسپیسی مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

اسپیسی در واکنش به اتهام رپ در توییترش نوشت چنین خاطره‌ای را به یاد نمی‌آورد و تاکید کرد اگر به هر دلیل باعث ناراحتی رپ شده، عذرخواهی می‌کند. او همچنین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد تصمیم دارد از این به بعد، به طور رسمی و علنی به عنوان یک هم‌جنس‌گرا زندگی کند.

دسامبر گذشته، همراه با موج افشاگری‌های زنان علیه مردان هالیوود و داغ شدن بحث سوءاستفاده و آزار جنسی در صنعت سرگرمی، اسپیسی هم از جمله چهره‌های سرشناسی بود که در امان نماند، تا جایی‌که تولید فصل نهایی سریال محبوب نتفلیکس به حالت تعلیق درآمد.

انتشار خبر این رسوایی منجر به حذف و اخراج بازیگر نقش فرانک آندروود و فیلمبرداری دوباره برخی صحنه‌های «تمام پول‌های جهان» ساخته جدید ریدلی اسکات با حضور کریستوفر پلامر شد.

در حال حاضر، اسکاتلند یارد نیز مشغول بررسی دست‌کم سه اتهام جدید علیه بازیگر 58 ساله است که ظاهرا به سال 1996 برمی‌گردد. پلیس Police لندن پیش‌تر از تایید سه اتهام دیگر علیه اسپیسی خبر داده بود که تا اینجا، شمار اتهام‌های این بازیگر را به شش فقره آزار جنسی می‌رساند. پلیس لس آنجلس هم چند وقت پیش تحقیقاتش را درباره حادثه‌ای که اکتبر 1992 -در رابطه با مردی بزرگسال- در هالیوود غربی رخ داده، تکمیل کرد.

تا امروز، پیرس شناخته‌شده‌ترین چهره سینما Cinema و تلویزیون است که چنین ادعاهایی را درباره اسپیسی مطرح کرده است. بازیگر نقش فرانک آندروود بعد از واکنش به ادعای رپ و عذرخواهی از او سکوت پیشه کرده و به هیچ یک از اتهام‌های بعدی که به پرونده‌اش اضافه شده واکنشی نشان نداده است.

هشدار قاطع رئیس پلیس تهران به هواداران وحید مرادی

این مرد در یک روز با دختر عمو و دختر عمه زیبایش ازدواج کرد + تصاویر

شوهر ندا با زن دیگری به اتاق همسرش رفت / لباس های روی زمین خانه راز کثیفی داشت

3 متهم قتل وحید مرادی همقسم شده اند اعتراف نکنند! / ما به قلبش چاقو نزدیم +جزییات

ملانیا ترامپ هرجور عکسی را از خودش خیلی گران می فروشد!

راز این مدرسه مخفی لو رفت!

طاهر 15 ساله در تهران بَردگی می کند! / همه درآمدم برای رئیس است !

این آقای بازیگر در طلاق رکورددار است! + عکس

قتل رییس شرکت هرمی در تهران / کارمند اخراجی اعتراف کرد +عکس

جزییات تیراندازی های خیابان سرچشمه تهران / امیر کیست؟ + عکس

دستگیری متهم پرونده خبر اجساد کودکان بدون کلیه در زاهدان!

2 خواهر همزمان شوهران خود را در زاهدان به قتل رساندند!

فیلم لو رفته از گنده لات بازی های قاتلان در زندان رجایی شهر کرج + جزییات

آزمایش خون برای شناسایی قاتل وحید مرادی / آخرین خبر از پرونده

ببینید قاتلان وحید مرادی در زندان چگونه خط و نشان می کشند؟ / فیلم عربده های وحشتناک قاتلان

ارتباط بین اختلاس گران و محبوبیت وحید مرادی !

وحید مرادی در برابر دوربین مداربسته زندان کرج کشته شد + جزئیات

فاطمه 17 ساله را از مادرش خرید و همان شب اول حامله اش کرد!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت بازیگر Actor سریال فیلم پلیس Police سینما Cinema تلویزیون آزار و اذیت شکایت بازیگر مرد گسترده عکس قتل وحید مرادی قتل وحید مرادی وحید مرادی کشته شد ایران قتل وحید مرادی در زندان قاتل وحید مرادی اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...