Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:18:28 GMT

فعالیت تشکل های مختلف سیاسی در دانشگاه صنعتی همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۳۳۸۸

فعالیت تشکل های مختلف سیاسی در دانشگاه صنعتی همدان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نیلی در نشست خبری در دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به فعالیت گروه های مختلف در این دانشگاه گفت: در این دانشگاه تشکل های مختلف از جناح های سیاسی گوناگون فعالیت دارند و تاکنون همه درخواست های مربوط به اجرای سخنرانی افراد در دانشگاه پذیرفته شده است.

وی افزود: این دانشگاه خوابگاه ملکی ندارد اما دانشجویان غیربومی در ۱۰ خوابگاه خودگردان سکونت دارند که نبود خوابگاه ملکی در این دانشگاه به دلیل محدودیت زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه صنعتی همدان تاکید کرد: کیفیت غذای دانشجویان این دانشگاه تا حدود زیادی بهبود یافته و در پخت غذا از برنج ایرانی استفاده می‌کنیم.

 نیلی اظهارداشت: سال گذشته اولین دوره شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه با رای گیری تشکیل شد.

وی عنوان کرد: پروژه های عمرانی دانشگاه ۶۲ درصد پیشرفت کرده و دانشکده فناوری های نوین این دانشگاه به کمک خیرین پایان یافت و اواخر سال گذشته به بهره برداری رسید.

ایجاد برج فناوری در دانشگاه صنعتی همدان

دانشگاه صنعتی همدان افزود: ساختمانی در دانشگاه برای فعالیت های پژوهشی و فناوری درنظر گرفته شده است که برنامه داریم آن‌را به عنوان برج فناوری تجهیز کنیم و اکنون نیمی از تجهیزات در این ساختمان استقرار یافته و مابقی تجهیزات نیز در حال انتقال به این ساختمان است.

نیلی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی همدان رتبه اول تولید مقالات از سوی اساتید را در سال جاری در میان دانشگاه های منطقه ۴ به دست آورده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ عضو هیات علمی در این دانشگاه گفت: بخشی از فعالیت های آموزشی دانشگاه نیز توسط ۷۰ استاد حق تدریس انجام می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اضهارداشت: این دانشگاه رتبه شانزدهم‌ را میان ۲۹ دانشگاه صنعتی کشور کسب کرده و ما قصد داریم آن را به ۱۰ ارتقا دهیم.

نیلی با اشاره به راه اندازی کانون شکوفایی و نوآوری ور این دانشگاه گفت: این کانون با همکاری پارک علم و فناوری همدان راه اندازی شده و در آن از پروژه های مرتبط با صنعت حمایت می شود.

به گفته وی دانشگاه صنعتی همدان با صنایع مختلف همکاری دارد که بخشی از این همکاری ها در زمینه دفاعی است، این دانشگاه ۳ قرارداد با وزارت دفاع دارد و هفته آینده نیز قرار است جلسه ای در این زمینه با صنایع دفاعی داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان افزود: این دانشگاه ۱۷ قرارداد صنعتی در سطح استان منعقد کرده است.

توسعه فعالیت های بین المللی در دانشگاه صنعتی همدان

نیلی با اشاره به فعالیت های بین المللی دانشگاه صنعتی همدان گفت: قرارداد سه جانبه ای میان این دانشگاه و دانشگاه های لولئو (Lulea) سوئد و بوعلی سینا در زمینه پژوهش های مناطق سردسیر منعقد کرده و قرار است در این زمینه آزمایشگاهی نیز در دانشگاه راه اندازی شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه قصد دارد ۲۰ درصد از مدیران صنعتی استان متشکل از دانش آموخته های این دانشگاه باشند که در این راستا از مدیران استانی و کشوری درخواست داریم رویکردشان نسبت به دانشگاه های تخصصی استانی تغییر کند و اعتماد آنها به این دانشگاه ها بیشتر شود.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: میزان حجم قراردادهای با صنعت این دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون (۱۲ سال) به سه و نیم میلیارد تومان رسیده که برنامه داریم آن‌ را افزایش دهیم.

جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه صنعتی همدان

نیلی یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه را جذب دانشجوی خارجی عنوان کرد و افزود: این امر منوط به ساخت خوابگاه است‌ و در این راستا امیدواریم تا پایان سال ۹۸، ۱۵ دانشجوی خارجی پذیرش کنیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه صنعتی همدان‌ طرح مشترکی با دانشگاه صنعتی شریف برای راه اندازی مدرسه اشتغال دارد که در آن دانشجویان از ترم سوم تحصیلی بتوانند در این مدرسه، آموزش های کارآفرینی ببینند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان ادامه داد: سال گذشته ۹۴ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه متقاضی داشت‌ و تنها ۶ درصد صندلی خالی داشتیم.

کد خبر 4339069 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: تشکلهای دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 97 دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی حسین توکلی آموزش پزشکی منصور غلامی آزمون سراسری کلاس درس آزمون استخدامی دوره دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند