Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:04:53 GMT

انتقاد فرماندار قروه از ضعف در انسداد مبادی بیسوادی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۳۳۸۹

انتقاد فرماندار قروه از ضعف در انسداد مبادی بیسوادی

به گزارش خبرنگار مهر، موحد امان اللهی صبح امروز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش قروه با محورهای بررسی وضعیت مدارس تخریبی، انسداد مبادی بیسوادی و مباحث مرتبط به سوادآموزی اظهار داشت: یکی از اولویت های جامعه به حوزه آموزش می رسد که نیازمند جذب اعتبارات مناسب و بهره گیری از ظرفیت خیرین است.

وی در خصوص فضاهای تخریبی مدارس به حضور بنیاد برکت و نقش این نهاد در حوزه عمرانی اشاره کرد و افزود: بنیاد برکت ظرفیت قابل توجهی است که تا کنون بسیار خوب عمل کرده و باید در بخش های آموزش، راه و آب روستایی از این نهاد بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی در محور انسداد مبادی بیسوادی خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای این مهم شد و از اینکه تا کنون چنین کارگروهی فعال نشده است انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه انسداد بیسوادی بسیار عقب هستیم و باید به صورت جهشی جبران کنیم، تصریح کرد: تمامی مواردی که در این زمینه دخیل هستند باید بررسی و برای هر مانع راهکارهای اساسی در نظر گرفته شود.

به گفته امان اللهی برنامه های انسداد بیسوادی به گونه ای نباشد که فرزندان خانواده ها به هر دلیلی از تحصیل محروم شوند و بلکه باید به نوعی برنامه ریزی شود که خانواده ها توجیه و قانع شوند که تحصیل حداقل حق فرزندشان است.

وی در ادامه گریزی زد به وضعیت فعلی کشور و با یادآوری سخنان رهبری، گفت: همه می دانیم که حلقه تحریم ها تنگ تر شده و جنگ اقتصادی هم شدت یافته لذا باتوجه به امکانات داخلی آینده ایران روشن است.

امان اللهی با تأکید بر حفظ وحدت و همراهی دولت و ملت، عنوان کرد: تا روزی که انسجام و پشتیبانی ملت از دولت و بالعکس وجود دارد هیچ کشوری نمی تواند کاری کند.

وی خواستار دستگیری از قشر آسیب پذیر، کاهش فشارها  بر این قشر شد و بر توجه به آموزش دانش آموزان آسیب پذیر با حفظ حرمت ها تأکید کرد.

کد خبر 4339105

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان بیسوادی شهرستان قروه بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه شهرکرد شیراز خرم آباد مشهد مواد مخدر یاسوج بیرجند آتش سوزی هفته قوه قضاییه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام از صعود به فینال بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۳۰.۲ و تنها با ۰/۳ اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد.

پوریا نوروزیان دیگر نماینده تیرانداز ایران نیز امتیاز ۶۲۳.۱ را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097303

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی