Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد برخورد موتورسیکلت با موانع کنار جاده در جاده قدیم قزوین – تهران ، "سه راهی زیاران" عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.
رئيس پليس راه استان اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با موانع کنار جاده برخورد که در اثر اين حادثه متاسفانه هر 2 سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ از جانب راکب موتورسیکلت بوده است.
سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه رانندگی دیگری در کیلومتر 4 جاده زیاران بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی "پراید" بنا به عللی واژگون که راننده خودرو در دم فوت و 3 سرنشین پراید مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند.
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ علت بروز حادثه اعلام شده به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز ، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس