Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هفته نیز نشریه خط حزب‌الله در سخن هفته خود با عنوان «افشای خط غرب‌گرایان» به افشای خط رسانه‌ای جدیدی که این جریان آغاز کرده، پرداخته است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در هفته گذشته، خط حزب‌الله در شماره ۱۳۹ خود در مطلبی باعنوان «بن‌بست غرب‌گرایی» با توجه به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و حل نشدن تحریم‌ها به ناکارآمدی نسخه‌های وارداتی برای حل مشکلات کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این هفته نیز نشریه‌ی خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود با عنوان «افشای خط غرب‌گرایان» به افشای خط رسانه‌ای جدیدی که این جریان آغاز کرده، پرداخته است. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: از ابتدای انقلاب تا به امروز، کار شبکه‌ی غرب‌گرا در داخل کشور دقیقا همینی است که مشاور کارتر بدان اشاره کرده بود. آن‌ها در هر دوره‌ای، با تمرکز بر سر موضوع یا موضوعاتی، بستر لازم برای دشمن جهت ایجاد "فشار" بیشتر به کشور در راستای پروژه‌ی "تغییر نظام" را هموار می‌کنند. این جریان برای رسیدن به هدف خود اینگونه وانمود می‌کنند که انقلاب "تب تند" جامعه است، شرایطی است "غیرنرمال و استثناء"، که مناسبات ملت و حکومت را به هم می‌ریزد، بنابراین باید از هر راهی بهره برد تا این تب را فرو نشاند و جامعه را به "حالت عادی و نرمال" برگرداند.

دوم خردادماه امسال، رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام، صراحتا مطالبه‌ی جدید خود از مسئولین را اعلام کردند: «دشمن ما اتاق جنگ را برده است در وزارت خزانه‌داری؛ [اتاق]جنگ علیه ما به جای وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری آن‌ها است، به شکل فعّال هم مشغولند... من عرض می‌کنم اینجا هم بایست ستاد مقابله‌ی با شرارتِ این دشمن در مجموعه‌ی اقتصادی تشکیل بشود؛ وزارت خارجه باید پشتیبانی کند، باید به‌صورت همراه کمک کند لکن بایست در مرکز اقتصادی دولت این ستاد تشکیل بشود و این کار را دنبال کنند.» (۱۳۹۷/۰۳/۰۲) با توجه به اهمیت این موضوع گزارش این هفته نشریه با عنوان «روایتی از تشکیل اتاق جنگ اقتصادی توسط رهبر انقلاب» به این موضوع پرداخته است.

شنبه هفته‌ی گذشته بود که رودی جولیانی، مشاور ترامپ در نشست گروهک منافقین در پاریس به نقش آمریکا در هدایت و مدیریت اغتشاشات در ایران اعتراف کرد. اعترافی که رهبر انقلاب در اغتشاشات دی‌ماه به مدیریت و فرماندهی اغتشاشات توسط آمریکایی‌ها اشاره کردند. به‌همین جهت گزارش رصدی این هفته خط حزب‌الله با عنوان «اعتراف مشاور ترامپ به برنامه‌ریزی برای اغتشاشات در ایران» به این موضوع پرداخته است.

    خبر ویژه این هفته خط حزب‌الله نیز به «قدردانی رهبر انقلاب از اقدام امام جمعه خرمشهر» پرداخته است. در هفته‌ی اخیر به‌دنبال شکسته شدن خط لوله‌ی انتقال آب غدیر که آب شرب شهر‌های خرمشهر و آبادان و مناطق همجوار را تأمین می‌کرد، مردم این دو شهر با مشکل جدی آب شرب مواجه شدند.

باید مال‌های نامشروع به بیت‌المال برگردانده شود، چه نیازی هست که در دنیای کنونی کشور دارای سلاح موشکی باشد؟ از هر اقدامی که در جهت منافع مردم است جدا دفاع خواهم کرد، باید ستاد مقابله با اتاق جنگ آمریکا تشکیل بشود، بیداری مسئولین به این است که هرچه می‌توانند به مردم خدمت کنند، چهار جریانی که مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند

صدوچهلمین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح شهدای حادثه ایرباس شماره ۶۵۵ تقدیم شده است.   نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)   منبع: KHAMENEI.IR

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خط حزب الله نشریه هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر سیدکمال سادات ظهر سه شنبه در جلسه کمیته امنیتی شورای تأمین استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار و رژیم صهیونیستی و تبلور اراده مردم و مقام معظم رهبری در برخورد با این غده سرطانی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: روز جهانی قدس، در واقع نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان و مقابله با ظلم است.

وی با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، ادامه داد: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود قطعاً ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ساکت نمانده و یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

سادات در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است و با همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات رسان و امدادی با آمادگی کامل در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۳: مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۵: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۷: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر (علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران
لازم‌به ذکر است هماهنگی لازم جهت جابجایی مردم از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی به منظور تأمین اتوبوس کافی برای ارائه خدمات به مردم روزه دار صورت گرفته است.

کد خبر 6063028

دیگر خبرها

  • «آغاز سال‌ نو برای انسان مؤمن»
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • انتشار هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان آغاز سال‌نو برای انسان مؤمن
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است