Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد  به نقل از خبرآنلاین؛ زنی در آمریکا در اعتراض به سیاست‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه مهاجران و جدا کردن کودکان از والدین مهاجران غیرقانونی از «مجسمه آزادی» بالا رفت.


فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند پلیس، مجهز به طناب و تجهیزات صخره‌نوردی این زن را دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها گفتند عملیات برای این دستگیری ۴ ساعت به طول انجامیده است.
یک منبع در اداره پلیس نیویورک به سی‌ان‌ان گفت این زن یکی از گروه معترضانی است که روز چهارشنبه و در سالروز «روز استقلال» آمریکا در اعتراض به سیاست‌های مهاجرستیزانه ترامپ تظاهرات کرده بودند. وی گفته بود تا زمانی که تمامی کودکان آزاد نشوند از این اقدام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سی‌ان‌ان نوشته این زن یکی از اعضای گروه Rise and Resist (به معنی قیام و مقاومت) است که برای اعتراض به دونالد ترامپ تشکیل شده است.
ساعاتی قبل‌تر، گروهی از معترضان اقدام به تجمع در کنار مجسمه آزادی کردند. دست‌کم ۷ نفر در این اعتراض دستگیر شده و مجسمه آزادی به روی بازدیدکنندگان بسته شد. برچسب ها: دونالد ترامپ ، آمریکا ، مجسمه آزادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا مجسمه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • طرح هایی برای مجسمه آزادی
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین