Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران از آغاز پرواز‌های حج تمتع از ۱۹ مردادماه سالجاری از فرودگاه بین المللی تبریز خبر داد و یادآور شد: در پرواز‌هایی که قرار است از فرودگاه بین المللی تبریز انجام گیرد ۳ هزار و ۵۰۰ زائر به حج تمتع اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محوطه ترمینال و فرودگاه تبریز به منظور تسهیل در تردد مسافران بهسازی می‌شودگفت: با توجه به ترک‌هایی در آسفالت محوطه فرودگاه و میدان ورودی فرودگاه تبریز وجود دارد و در جهت زیباسازی و تسهیل در رفت و آمد مسافران اقدام به بهسازی کرده ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی افزود: بلوار ورودی و جاده دسترسی به ترمینال و خانه‌های سازمانی، ساختمان اداری و میدان جلوی ترمینال فرودگاه با حدود ۶۰۰۰ تن آسفالت و هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال انجام می‌گیرد.

وی از برقراری دو پرواز بین المللی جدید به مقاصد اسپارتا و ازمیر ترکیه از فرودگاه تبریز خبر داد، تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به مسافران فصل تابستان دو پرواز بین المللی جدید به مقاصد اسپارتا و ازمیر ترکیه از فرودگاه تبریز برقرار کرده ایم.

صفایی اضافه کرد: تعداد پرواز‌های هفتگی فرودگاه به مقاصد مشهد، کیش، رشت و تهران با همکاری شرکت‌های هواپیمایی ایرتور، ایرانایر و آتا افزایش یافته، این در حالی است که هر اقدامی صورت می‌گیرد در راستای افزایش سطح خدمات رسانی به مسافران تابستانی است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه از فرودگاه تبریز به مقاصد خارجی هامبورگ، استانبول، نجف، ازمیر، اسپارتا، بغداد و مدینه انجام می‌گیرد، گفت: تهران، مشهد، رشت، عسلویه، کیش، شیراز، بندرعباس، اهواز و کرمان از دیگر مقاصد پرواز‌ها از فرودگاه تبریز است.

صفایی با اشاره به انجام عملیات نوسازی باند فرودگاه اردبیل خاطرنشان کرد: به لحاظ اینکه عملیات نوسازی باند فرودگاه اردبیل در حال انجام است به همین خاطر ۸۵۰ زائر حج تمتع استان اردبیل از طریق فرودگاه تبریز اعزام می‌شوند. 

 

انتهای پیام/ش

افزایش پرواز‌های هفتگی فرودگاه تبریز به مقاصد مشهد، کیش، رشت و تهران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم

باران‌های شدید و سیل‌آسا بخش‌هایی از کشور امارات را فراگرفت و باعث اختلال در فعالیت‌های فرودگاه‌ها شد، اما اکنون پرواز‌ها در حال انجام است.  

در پی این اتفاقات مسافران ایرانی در فرودگاه شارجه با مشکلاتی مواجه شده اند که از زبان یکی از آنها به شرح این ماجرا می‌پردازیم. 

به گفته شهروند خبرنگار ما دو روزی است که مسافران ایرانی که تعداد آنها حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ نفر است در فرودگاه شارجه سرگردان هستند. تمامی پرواز‌ها به کشور‌های دیگر در این فرودگاه در حال انجام است، اما فقط پرواز ایران صورت نمی‌گیرد علت آن را پیگیری کرده ایم گفته شد به دلیل نبود خلبان این تاخیر طولانی مدت به وجود آمده است. از مسئولان پیگیری‌ها انجام شد، اما برای حل این مشکل اقداماتی انجام نشد. سرگردانی مسافران ۲ روز به طول انجامیده و در این مدت مشکل جای خواب و غذا داشتند.

وی با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - امارات متحده عربی

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به نبود بلیت هواپیما درخواست مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند