Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - مديرعامل فولاد زرند ايرانيان با اشاره به مسئوليت اجتماعي اين شرکت گفت: حدود چهار هزار اشتغال مستقيم و 50 هزار اشتغال غيرمستقيم از بدو تاسيس تاکنون در اين مجموعه ايجاد شده است.

به گزارش ايرنا، ماشالله سهراب نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست خبري در کرمان افزود: تا پايان سال 97 نيروهاي بهره بردار شرکت فولاد زرند ايرانيان جايگزين پيمانکاران مي شوند و اشتغال نيروي انساني به حدود پنج هزار نفر مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 95 درصد از پنج هزار نفري که بعنوان بهره بردار در فولاد زرند مشغول به کار مي شوند بومي اين شهرستان و اطراف اين منطقه هستند.
مديرعامل فولاد زرند ايرانيان ادامه داد: ايجاد اين ميزان اشتغال بعنوان مسئله اصلي کشور در اين کارخانه به نوعي معجزه و وظيفه تلقي مي شود و تاکنون بيش از 15 هزار نفر مراجعه کننده براي اشتغال در اين مجموعه ثبت نام شده اند.
معين اقتصادي شهرستان زرند افزود: در کارخانه کنستانتره فولاد زرند تا يکهزار و 200 کاميون تردد دارد لذا اشتغال بسيار خوبي بصورت غيرمستقيم در حمل و نقل جاده اي اين کارخانجات ايجاد شده است.
وي گفت: فولاد زرند ايرانيان در روز نيازمند 20 هزار تن مواد اوليه براي کارخانجات کنستانتره است و برخي از اين مواد اوليه با راه آهن تامين مي شود اما در نهايت حمل اصلي بر عهده حمل و نقل جاده اي است.
سهراب نژاد افزود: پس از تکميل زنجيره فولاد، کارخانجات فولاد زرند ايرانيان رسالت خود را در راستاي مسئوليت اجتماعي خود گسترش مي دهد و در راس اين فعاليت ها افزايش اشتغال و محيط زيست اين منطقه است.
** فولاد زرند نگراني آلودگي محيط زيست را از بين برده است
وي گفت: پروژه cdq (خاموش کردن کک به روش خشک) از جمله کارخانجات زيربنايي و زيست محيطي فولاد زرند است که نگراني آلودگي محيط زيست را از بين مي برد.
مديرعامل فولاد زرند ايرانيان افزود: اين کارخانه در توليدات فولاد براي ارزش افزوده نقش موثري ندارد و براي رفع نگراني از آلايندگي محيط زيست، کارخانه cdq راه اندازي شده است که با دمش گاز نيتروژن، کک حرارت خود را از دست مي دهد.
وي بيان کرد: اين پروژه با سرمايه گذاري 180 ميليارد تومان در حال احداث است و تا پايان امسال بصورت کامل به بهره برداري مي رسد.
**افزون بر يکصد هکتار فضاي سبز در زرند احداث شد
سهراب نژاد با بيان اينکه فولاد زرند ايرانيان احداث فضاي سبز را با جديت دنبال مي کند افزود: بيش از يکصد هکتار فضاي سبز تاکنون در جوار اين کارخانه احداث شده و اين مجموعه مجوز احداث حدود 600 هکتار فضاي سبز در اطراف کک سازي و فولاد زرند را گرفته که از اين ميزان راه اندازي 160 هکتار آغاز شده است.
وي تصريح کرد: 2 هزار هکتار بيابانزدايي در دستور کار اين مجموعه قرار دارد که از اين ميزان عمليات اجرايي 200 هکتار آغاز شده است.
مديرعامل شرکت فولاد زرند ايرانيان گفت: ساخت فضاي سبز در اين شرکت بيش از مقدار تعريف شده است لذا اين مجموعه مي تواند به عنوان کارخانه سبز تلقي شود.
** عقد قرارداد استفاده از فاضلاب شهري
وي بيان کرد: کارخانجات فولاد زرند ايرانيان براي استفاده از 400 ليتر آب در ثانيه با اداره هاي آب و فاضلاب و آب منطقه اي استان کرمان قرارداد بسته است.
سهراب نژاد گفت: قرارداد استفاده از فاضلاب زرند به تازگي منعقد شده و در 2 سال آينده بخش عمده اي از آب مصرفي اين کارخانجات را تامين مي کند.
وي افزود: کارخانجات فولاد زرند ايرانيان براي در اختيار گرفتن آب، بعنوان محصولي کمياب نبايد نگاهي هزينه اي داشته باشند.
وي عنوان کرد: اگر متکي به آب چاه در صنعت باشيم موفق نخواهيم بود و کارخانجات بزرگ بايد از پساب فاضلاب شهري استفاده کنند زيرا هيچ منبعي مطمئن تر از فاضلاب وجود ندارد.
مديرعامل فولاد زرند ايرانيان گفت: تامين آب مسئله اي بسيار جدي و نگران کننده در کشور و استان کرمان است و تمام کارخانجات به نوعي مشکل تامين آب دارند.
** فعاليت هاي انجام شده توسط معين اقتصادي زرند
سهراب نژاد افزود: مجموعه فولاد زرند ايرانيان بعنوان معين اقتصادي اين منطقه، فعاليت خوبي در زمينه بازسازي مدارس تعدادي از دهستان ها، ساخت جاده ها، احداث پل داشته است و برخي دانش آموزان نيازمند زير چتر حمايتي و آموزشي اين مجموعه قرار گرفته اند.
وي ابراز کرد: صنايع پايين دستي و شهرک هاي صنعتي بزودي در منطقه زرند شکل مي گيرد که به توسعه استان کرمان و اين شهرستان کمک مي کند.
** فولاد زرند بزرگترين کارخانه ميدکو در کرمان است
سهراب نژاد گفت: فولاد زرند ايرانيان به عنوان بزرگترين کارخانه زير مجموعه هلدينگ ميدکو در استان کرمان، سياست ايجاد زنجيره توليد فولاد از معدن تا شمش را در دستور کار دارد.
وي افزود: کارخانجات فولاد زرند ايرانيان از معدن هاي زغال و سنگ آهن از جمله معدن خمرود جلال آباد و معادن حوزه طبس بهره برداري مي کند.
مديرعامل فولاد زرند ايرانيان ادامه داد: اين شرکت داراي 2 کارخانه توليد کنستانتره سنگ آهن در مجموع با ظرفيت چهار ميليون تن، گندله سازي با ظرفيت 2.5 ميليون تن در سال و 2 واحد کارخانه کک سازي به ظرفيت 800 و 400 هزار تن در سال است.
سهراب نژاد گفت: آخرين حلقه بسيار بزرگ زنجيره توليد بخش فولاد سازي، فولاد زرند ايرانيان است که اين بخش با ظرفيت 1.7 ميليون تن حاصل مجموعه کارخانجات را به شمش تبديل مي کند و در حال حاضر بزرگترين واحد فولادسازي در حال تاسيس کشور است.
وي اظهار داشت: عمليات اجرايي کارخانه فولادسازي از مجموعه فولاد زرند ايرانيان تاکنون 85 درصد پيشرفت فيزيکي دارد و با برنامه ريزي انجام شده در نيمه دوم سال جاري بصورت کامل راه اندازي مي شود.
مجموعه کارخانجات فولاد زرند ايرانيان زير مجموعه هلدينگ ميدکو در شهرستان زرند از توابع استان کرمان است که وظيفه تکميل زنجيره فولاد از سنگ آهن تا شمش را برعهده دارد.
شهرستان زرند در فاصله 75 کيلومتري شهر کرمان قرار گرفته است.
3029/7420
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد

امتداد - محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های "ایرانیان پوشش" شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، سید محمد کریمی؛ رییس کل اسبق بیمه مرکزی و دبیر کل سابق سندیکای بیمه‌گران به عنوان رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های ایرانیان پوشش انتخاب شد.

ایرانیان پوشش در  سیزده اذر سال ۱۳۹۱ با شعار ایستگاه نوآوری صنعت بیمه منهای فروش تاسیس شد که تاکنون اقدام به راه اندازی دوازده شرکت زیر مجموعه کرده است.

شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش، شرکت فناوری سناپ، امداد خودرو، مرکز آمبولانس خصوصی، موسسه آموزشی اندیشکده بیمه، موسسه حقوقی بیمه گران دادگر بیمه، موسسه افسران تحقیق همیار بیمه، اتاق داوری دادرس بیمه، موسسه اکچوئری آزاد وداده کاوی کنکاش بیمه ، موسسه پیشخوان امین پوشش، خدمات رفاهی آژانس بیمه و تضمین خودرو برخی از مجموعه‌های فعال در این هلدینگ به شمار می روند.

همچنین ابراهیم ایران نژاد کماکان به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات برای دو سال دیگر انتخاب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد