Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب ۱۰۰ عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی ناصحی با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه مصاحبه علمی جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به بیش از ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ نیم میلیون نفر جمعیت تحت پوشش خدمات سلامت ارائه می دهد.

وی افزود: این خدمات با تلاش حدود ۱۴۰۰ عضو هیات علمی در ۱۳ دانشکده و تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت برای کشور صورت می گیرد و هر ساله باتوجه به نیاز دانشگاه، فراخوان جذب اعضای هیات علمی جدید در دانشگاه برگزار می شود.

ناصحی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته آیین جدب اعضای جدید هیات علمی دانشگاه برای جذب حدود ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی جدید هفته گذشته در دانشگاه برگزار شد.

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تربیت فراگیران در مقاطع مختلف عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باتوجه به رسالت تربیت دانشجو، دستیار تخصصی و فوق تخصصی، فلوشیپ رشته های مختلف و phd آموزشی و پژوهشی، برای حفظ و تقویت کادر هیأت علمی خود مصمم است و برای توسعه این کادر تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی جذب عضو هیات علمی در راستای توسعه رشته های فناوری نوین و آموزش پزشکی و مدیریت خدمات سلامت را از اولویت های دانشگاه بر شمرد تا بتواند در مسیر نیازهای مهم جامعه و نظام سلامت گام برداشت.

ناصحی همچنین جذب نخبگان را اولویت مهم دانشگاه دانست و از جذب آنان بدون محدودیت و در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی داخل و خارج از کشور که حائز شرایط نخبگی هستند و معیارهای لازم جذب در هیأت علمی را دارند می توانند ضمن ارتباط با این مرکز، رزومه علمی خود را ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جذب اساتید هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی