Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@02:22:51 GMT

ژاپن صنعت مد را متحول می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۴۵۷۶

ژاپن صنعت مد را متحول می‌کند

شرکت ژاپنی «زوزو» لباس هوشمندی ساخته است که خرید لباس آنلاین را به تجربه شیرینی تبدیل می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از Dailymail، لباس هوشمند شرکت زوزو به کاربر اطمینان می‌دهد لباس‌هایی که به صورت آنلاین خریداری می‌شود، کاملا اندازه فرد است. کاربران با استفاده از این لباس هوشمند می‌توانند اندازه‌های خود را آپلود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوزو یک سایت خرید لباس محبوب در ژاپن است که لباس‌ برندهای دیگر را به فروش می‌گذارد.

این شرکت آینده خرده‌فروشی آنلاین مد را در خدمات سفارشی می‌بیند و به همین دلیل هم سرویسی به نام «زوزوسوت» راه‌اندازی کرده است که با استفاده از لباس هوشمند اندازه‌های کاربر را می‌گیرد.

این کمپانی قصد دارد یک میلیون زوزوسوت را تا آخر ماه ژوئیه به دست مشتریان برساند. تلاش اول این کمپانی برای ارسال لباس‌های هوشمند به مشتریان به دلیل قیمت بالا و تاخیر در ارسال با شکست مواجه شد.

زوزوسوت کاملا به بدن می‌چسبد و نقطه‌های بزرگ (نشانگرها) روی این لباس وجود دارد. کاربران ابتدا لباس هوشمند زوزوسوت را به تن می‌کنند و عکسی از خود می‌گیرند. آنها می‌توانند اندازه‌های خود را روی اپلیکیشن همراه زوزوسوت آپلود کنند تا مطمئن شوند لباس‌هایی که به صورت آنلاین می‌خرند کاملا اندازه آنهاست.

این لباس هوشمند مجهز به سیستم تشخیص نشانگر بدن است که شامل 300 الی 400 نشانگر می‌شود در حالی که مدل قبلی دارای یک سیستم سنسور قابل‌ انعطاف بود.

وقتی کاربر با یک گوشی هوشمند از این نشانگرها عکس می‌اندازد، لباس هوشمند می‌تواند اندازه‌های دقیق او را ثبت کند.

مترجم: هانا حیدری

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم

در کشور ژاپن فضاهای عمیقی در زیر سطح زمین برای کنترل حجم آب بالایی که در هنگام سیلاب یا سونامی وارد شهر می شود، ایجاد شده است. این ابتکار به آنها این امکان را می دهد در صورت وقوع سیل  چند برابر شدیدتر از سیل اخیر در دبی، آن را در مدت کوتاهی مدیریت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن