Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ماتوئیدی بازیکن تیم ملی فرانسه با تمجید از کیلیان امباپه گفت: وی می‌تواند در مقابل اروگوئه نیز تاثیرگذار باشد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ماتوئیدی بازیکن تیم ملی فرانسه با تمجید از کیلیان امباپه گفت: وی می‌تواند در مقابل اروگوئه نیز تاثیرگذار باشد.
هم تیمی امباپه در تیم ملی فرانسه گفت: «من تمرینات روزانه او را می‌بینم و می‌توانم بگویم او حتی در فضا‌های خیلی کوچک هم می‌تواند کار‌های بزرگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «او می‌تواند در فضا‌های کوچک حرکت کند. او در تغییر ریتم بازی بسیار تواناست و وقتی توپ به او می‌رسد عملکردش فوق العاده است. اگرچه اروگوئه رقیب سرسختی است، اما به آن‌ها فضای مانور نمی‌دهیم.»
امباپه ۱۹ ساله در دیدار دو تیم فرانسه و اوروگوئه که روز جمعه در نیژنی نووگراد در چارچوب رقابت‌های دور یک چهارم جام جهانی روسیه برگزار می‌شود، می‌تواند برای بازیکنان رقیب تبدیل به چالشی بزرگ شود. برنده این رقابت به مصاف برنده دیدار برزیل- بلژیک خواهد رفت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 فوتبال امباپه ماتوئیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا