Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های خبرگزاری‌های تسنیم ۲ ایستگاه از ایستگاه‌های پمپاژ آب پلدختر که سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آنها می‌گذرد افتتاح می‌شود. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، شهرستان پلدختر دارای 54 هزار هکتار اراضی کشاورزی بوده که 38 هزار هکتار آن دیم است  و علی‌رغم آب وهوای مناسب و خاک حاصلخیز همچنان در محرومیت به سر می‌برد چرا که با داشتن دشت‌های بزرگ و وسیعی مثل آمیران کوشکی، جلگه خلج، جایدر، بن بازه، رنگین بان، واشیان همچنان این دشت‌ها تشنه‌اند وبا وجود اینکه عملیات اجرایی برخی از این ایستگاه‌های پمپاژ 15سال شروع شده ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده تا همچنان معضل بیکاری جوانان پلدختری به شهرهای صنعتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم دوم تیر ماه امسال با انتشار گزارش"پمپاژ وعده های 15ساله ؛آبی که به دشت های تشنه پلدختر نرسید"پیگیر موضوع شد تا شاید این پمپاژهای بلاتکلیف هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

پس از انتشار این گزارش نعمت‌الله دستیاری فرماندار پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: در بازدیدی که به اتفاق مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان  از ایستگاه‌های پمپاژ آب که مجری آنها جهاد کشاورزی است صورت گرفت، مسائل و مشکلات ایستگاه‌های پمپاژ آب «جلگه خلج»، «ملیون»،«آمیران کوشکی»و «رنگین بان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد ایستگاه پمپاژ آب «جلگه خلج» و«آمیران کوشکی» در هفته دولت امسال به طور قطعی به بهره‌برداری برسد که با بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژجلگه 400هکتار ار اراضی روستاهای جلگه خلج و روبند آبی خواهند شد. 

فرماندار پلدختر عنوان کرد: ایستگاه‌های پمپاژ آب «جایدر»، «واشیان» و «بن بازه» سه پروژه بسیار مهم  در حوزه آبرسانی در سطح شهرستان پلدختر است که امسال در سفر استاندار لرستان به پلدختر مصوب شد فاز اول پروژه ایستگاه پمپاژ آب «دشت جایدر» به میزان هزار هکتار به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان