Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:26:45 GMT

تیم ووشو بانوان قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۵۶۹۱

تیم ووشو بانوان قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند

جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت ووشوی استان قم در نظر دارد امسال در جهت توسعه بخشی به فعالیت‌های انجام گرفته در ووشوی استان قم در بخش زنان، تیمی از قم را به مسابقات لیگ دسته اول ووشو بانوان کشور اعزام کند.

وی افزود: با توجه به این که ووشوی قم سال‌ها در لیگ برتر یا دسته اول تیمی نداشته است حضور در این رقابت‌ها فرصت خوبی برای ساندا کاران و تالوکاران جوان قمی است و  هزینه تیم‌های اعزامی بر عهده هیئت ووشو خواهد بود و تیم‌ها در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: همچنین هیئت ووشو استان قم قصد دارد یک دوره لیگ استانی بانوان را در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  برگزار نماید و به همین منظور از مربیان و ورزشکارانی که تمایل به حضور و تشکیل تیم دارند خواسته شده در اسرع وقت، حضور خود را به هیئت ووشو اعلام کنند.

محمدزاده در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: در چند ماه اخیر به طور جدی بر پیشبرد کار در هیئت ووشو اهتمام داشته‌ایم اما به کمک بیشتری نیاز داریم. متاسفانه فاصله بسیار زیادی با هیئت‌های موفق و مطرح ورزشی قم داریم و باید این فاصله را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد:  ما مجبوریم فشرده و با دقت بیشتر کار کنیم و به همین دلیل نیز تلاش ما بر این است که هر هفته ۲ یا ۳ برنامه برگزار کنیم و طبیعی است که این حجم آر کار برای ما، کمی شرایط را دشوار می‌کند و به عزم جدی و آهنین همه خانواده ووشوی قم نیاز دارد.

رئیس هیئت ووشو استان قم تصریح کرد: رشد ووشوی قم در سطح کشور نیازمند این است که همه اهالی ووشوی استان قم این شرایط را در نظر بگیرند و چند برابر گذشته تلاش کنند. ما باید کمبودهای موجود را رفع کنیم و بخشی از رفع کمبودها با تلاش بیشتر بر عهده تک تک ورزشکاران، مربیان، باشگاه‌ها و اهالی ووشو است.

کد خبر 4339085

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات ووشو ووشو بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد مشهد مواد مخدر یاسوج بیرجند آتش سوزی هفته قوه قضاییه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور درتهران برگزار شد که سروش امیری نیا از خوزستان با کسب ۸ پیروزی و ۴ شکست و آوردن ۲۰ امتیاز در سکوی سوم ایستاد و جواز حضور درمرحله نهایی انتخابی تیم را بست آورد.


در این مسابقات میررضا طاهرخانی و مهدی معدن کن از استان‌های قزوین به ترتیب با ۲۱ و ۲۰ امتیاز اول و دوم شدند.


در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور که  مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد، ۱۳  ورزشکار به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.


افشین نوروزی دیگر ورزشکار استان در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور بود که مقام یازدهم را کسب کرد.


مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور با حضور ۶ ورزشکار از بیست وهشتم فروردین ماه درتهران برگزار می‌شود.


در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور، ۲ نفر به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.


تیم ملی تنیس روی میز کشور خود را برای حضور درمسابقات انتخابی المپیک پاریس فرانسه درآسیای میانه آماده می‌کند.


مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه، اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور
  • خبر خوش برای سپاهان از بازار بورس!
  • جدایی یک عضو هیات مدیره از باشگاه استقلال؛ ادعای یک خبرگزاری
  • فریدونی: خطر نابودی در انتظار پرسپولیس است!
  • در حال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری مسابقات هستیم
  • اصفهان سال گذشته به‌عنوان بهترین میزبان انتخاب شد