Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، رئیس حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر و با اشاره به پتانسیل بالای هنرمندان استان در زمینه گراقیک و با هدف بالا بردن سطح توانایی هنرمندان استان در بخش تصویرگری گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه آثار منتخب تصویرگری دوسالانه براتیسلاوا (۲۴لغایت ۳۰ تیرماه ۹۷) که از جشنواره‌های معتبر تصویرگری جهان به شمار می‌رود با حضور استاد علیرضا گلدوزیان از تصویرگران برجسته حوزه کودک ونوجوان که در سال ۲۰۰۵ جایزه بزرگ دوسالانه براتیسلاوا را نیز کسب کرده است ورک شاپی آموزشی تصویرگری در سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین مرادی با اشاره به اینکه برنامه مذکور با همکاری ومشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، انجمن تصویرگران ایران برگزار می‌شود، عنوان کرد: این کارگاه آموزشی از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز دوشنبه ۲۵ تیرماه در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این ورک شاپ می‌توانند با حضور در حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج – خیابان فلسطین روبروی فرمانداری و یا مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سنندج و یا از طریق شماره تلفن‌های ۰۸۷۳۳۲۴۳۶۲۴ (حوزه هنری)، ۰۸۷۳۳۱۵۵۰۶۰ داخلی ۳۲ (کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان) نسبت به ثبت نام و حضور در این ورک شاپ اقدام کنند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود:حضور دراین کارگاه رایگان بوده و به منظور استفاده بهینه از فرصت پیش آمده برگزاری این ورک شاپ و با توجه به ظرفیت محدود کارگاه (۳۰ نفر) تنها کسانی می‌توانند در کارگاه شرکت کنند که از راه‌های اعلام شده اقدام به ثبت نام کرده باشند.
علیرضا گلدوزیان تصویرگر کتاب‌های کودکان و نوجوانان سال ۱۳۵۵در تهران به دنیا آمد. او کارشناس ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۴ با طراحی پوستر برای فیلم سینمایی گروگان آغاز کرده است.
گلدوزیان تا کنون برای آثار فراوانی در حوزه کودک و نوجوان تصویرسازی کرده است، از جمله: این همانی نوشته‌ی فریده خلعتبری، آغوشت را باز کن نوشته‌ی عذرا جوزدانی، بازی‌ها جورواجورند سروده‌ی شکوه قاسم نیا، باعلی، یاعلی نوشته‌ی فریبا کلهر، خانم معلم آقای نقاش نوشته‌ی سید علی اصغر سید آبادی، زرافه من آبی است نوشته‌ی سوسن طاقدیس، سنگ قرمز کوچولو سروده‌ی افسانه شعبان نژاد، بازی‌های پنج انگشت سروده‌ی مصطفی رحماندوست.
انتهای پیام/م

برگزاری ورک شاپ آموزش تصویرگری در سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود