Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@07:55:38 GMT

شماره 6/ مسابقه پیامکی «بشارت ۱۴۵۲»

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۶۱۷۷

به گزارش ایکنا؛ علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه پیامکی طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت ۱۴۵۲» با محوریت جزء سی قرآن کریم تا ساعت ۲۴ همان روز مهلت دارند تا جواب مسابقه را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۴۵۲ پیامک کنند.
همچنین در ویژه‌برنامه زنده «بشارت ۱۴۵۲» که همه روزه از ساعت ۱۸ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود، قرعه‌کشی روزانه صورت می‌گیرد و پنج هدیه پنج میلیون ریالی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی برندگان در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی besharat.irib.ir و همچنین در کانال سروش به نشانی qtvirib اعلام خواهد شد.

سوال پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷

آیه بعد از (إِلهِ النّاسِ) کدام گزینه می باشد؟

گزینه ۱: مِنَ الْجِنَّةِ وَ النّاسِ
گزینه ۲: دمِنْ شَرِّ الْوَسْواسِ الْخَنّاسِ

 

تیزر مسابقه ۱۴ تیر ماه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا شبکه اجتماعی مسابقه پیامکی بشارت 1452 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: آلومینیوم تیمی سخت کوش است که در اراک به تیمی باج نمی دهد اما شکست ناپذیر نیست.

سرویس ورزش مشرق - مرتضی فنونی‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره شرایط این روزهای تیم پرسپولیس و اوج‌گیری این تیم در نیم فصل دوم با مربی برزیلی تازه واردش اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره وضعیت خط میانی پرسپولیس صحبتی دارید؟

سروش رفیعی یک رهبر برای خط میانی پرسپولیس است. نبض بازی تیم در دست سروش رفیعی است که حالا در اوج پختگی قرار دارد. ظاهرا اوسمار ویرا نیز به نسبت یحیی گل محمدی هم اعتماد بیشتری به سروش دارد و هم به او آزادی عمل داده است. سروش با شماره ۷ بازی می کند که زمانی علی پروین بازی می کرد. من کنار علی آقا بازی کردم و می دانم واقعا نمی توان هیچ فوتبالیستی را با آقای پروین مقایسه کرد اما سروش رفیعی هم نشان داده این پیراهن برازنده اش است. او گرچه سن اش بالا رفته اما به نظر من هنوز هم می تواند به تیم ملی کمک کند چون فوتبالش پخته تر شده و در کنار تکنیک بالا و بازیسازی از انجام امور دفاعی نیز غافل نیست.

در آستانه دیدار با سپاهان و درخشش مغانلو وضعیت دو مدافع میانی پرسپولیس را چطور می بینید؟

در اینکه گولسیانی و کنعانی زادگان کم اشتباه و خوب ظاهر شده اند شکی نیست اما در این میان دو مدافع کناری پرسپولیس هم همان طور که اشاره کرده به موفقیت خط دفاع پرسپولیس و کم گل خوردن تیم کمک کرده اند. البته بازی با سپاهان اصفهان می تواند عیار این دو مدافع میانی پرسپولیس را بیشتر مشخص کند. به نظر من شهریار مغانلو در حال حاضر بهترین مهاجم نوک فوتبال ایران است و گولسیانی و کنعانی زادگان باید بتوانند او را مهار کنند. با این وجود خط دفاع پرسپولیس با خوردن فقط ۱۳ گل در حال حاضر بهترین خط دفاع لیگ است و این می تواند نقطه قوت بچه ها باشد. بازی با سپاهان شاه کلید قهرمانی پرسپولیس و یک مسابقه ۶ امتیازی است. پرسپولیس بازی رفت را در اصفهان واگذار کرد و حالا بهترین فرصت است که در استادیوم آزادی این رقیب دیرینه را شکست دهد. البته سپاهان اصفهان هم چراغ خاموش جلو آمده است. این تیم ملوان را در انزلی شکست داد که پرسپولیس و استقلال نتوانسته بودند و مهره های اسمی و خوبی دارد که می توانند هر تیمی را اذیت کنند. امیدوارم پرسپولیس در تهران بتواند سپاهان را شکست دهد.

دیدار جام حذفی روبروی آلومینیوم اراک را چطور پیش بینی می کنید؟

آلومینیوم تیمی سخت کوش است که در اراک به تیمی باج نمی دهد اما شکست ناپذیر نیست. پرسپولیس می تواند در اراک آلومینیوم را شکست دهد و راه خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی هموار کند. باید تلافی بازی اول دور برگشت را دربیاوریم.

وضعیت دروازه بان جوان پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

به نظرم حتی اگر بیرانوند خوب شود و برگردد تا زمانی که امیررضا رفیعی کلین شیت می کند با احترام به علیرضا بیرانوند، باید این گلر جوان فیکس باشد. او در ۴ بازی که در غیاب بیرانوند بازی کرده موفق شده است که کلین شیت کند. امیررضا رفیعی در پرسپولیس و لیگ برتر ثابت کرده است شایسته فیکس بازی کردن است و امیدوارم اوسمار ویرا حق او را در بازی های بعدی هم بدهد. او دروازه بانی است که آینده را دارد و با همین فرمان مطمئن هستم به زودی می تواند به تیم ملی هم دعوت شود و شانه به شانه بزرگان تمرین و رقابت کند. البته علیرضا بیرانوند هم برای پرسپولیس یک قهرمان است و ما پرسپولیسی ها خوشحالیم که دو دروازه بان سرحال و آماده در اختیار داریم.

دیگر خبرها

  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • وحشت صهیون از قرآن
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»