Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد منتظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان سال گذشته با افزایش تولید تخم مرغ مشکل برخی مناطق کشور در تامین این محصول را حل کرد.
وی اظهار کرد: قیمت تخم مرغ بستگی به سیاست مبادلات تجاری ایران و کشورهای صادر کننده نهاده های دامی دارد.
وی گفت: خراسان رضوی بیش از 10 میلیون مرغ تخم گذار با تولید 110 هزار تن تخم مرغ در سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منتظمی با بیان اینکه 2 هزار و 400 نفر در واحدهای مرغ تخم گذار این استان اشتغال دارند افزود: هم اکنون 240 واحد مرغ تخم گذار در این استان فعالند.
7496 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال ایران خراسان رضوی مرغ تخم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

 قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

انتهای پیام/28

دیگر خبرها

  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس