Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:48:57 GMT

اجرای طرح امگا در بافق

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۶۳۵۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسوول برگزاری طرح امگا در بافق از حضور پرشور دانش اموزان بافقی در طرح امگا خبرداد و افزود: بیش از 230دانش اموزان در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده اند که از این تعداد حدود70درصد انها در طرح امگا حضور داشته اند.
وطنیه هدف از اجرای این طرح برای نخستین بار در این شهرستان را تقویت بنیه علمی و افزایش ظرفیت تحصیلی دانش اموزان عنوان کرد و گفت:دانش اموزان بافقی طی 300جلسه اموزشی در 4ماه و نیم با مباحث علمی دروس عمومی و تخصصی خود بیشتر اشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه استان یزد 24سال متوالی رتبه نخست کنکور کشور را در کارنامه خود داراست خاطر نشان کرد:این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالا بین دانش اموزان و مدیران استان یزد است.
دبیر کانون نسیم دانش یزد تصریح کرد:اجرای طرح امگا در این شهرستان سرچشمه این بود که برای طرح های بعدی گام های بزرگتری برداشته شود.
وطنیه با اشاره به اجرای طرح تابستانه امگا در استان بیان کرد:این طرح از 23تیرماه الی 15مردادماه برای دانش اموزان علوم تجربی،علوم انسانی و ریاضی ورودی یازدهم و دوازدهم با حضور اساتید بومی استان برای تقویت روحیه بومی دانش اموزان در مرکز استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد:شرکت تمامی دانش اموزان استان ها و شهرستان های همجوار در این طرح ازاد است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق امگا اموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور راهی نمایشگاه نفت و گاز روسیه می‌شوند

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور پیدا می‌کنند. 

به گزارش ایسنا، نمایشگاه نفت و گاز (NEFTEGAZ 2024) از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در مسکو برپا می‌شود. تجهیزات نفت و گاز، خدمات حوزه‌های نفتی، پالایشگاه و پتروشیمی، سلامت و محیط زیست، فناوری اطلاعات، تجهیزات کنترلی و ابزار دقیق، محورهای این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور مستقل در این نمایشگاه تا روز دوشنبه، ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند از طریق سایت ihit-ru.com ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۹۳۴۹۴۰۵۷۶ (توسعه صادرات و تبادل فناوری) تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با خوردن این غذا از آلزایمر پیشگیری کنید
  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • حضور دانش بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور راهی نمایشگاه نفت و گاز روسیه می‌شوند
  • اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه، کودک ایمن
  • تجلیل از دانش اموزان قرآنی در آباده
  • برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق