Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت مرز چیلات دهلران از تمام توان خود برای رایزنی با مسئولان کشورمان و دولت عراق استفاده می‌کنم. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران, حشمت اله فلاحت پیشه رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس صبح امروز به همراه رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی از مرز چیلات دهلران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز خرسندی از سفر به این استان اظهار داشت: مرز چیلات دهلران دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از آن استفاده کرد.

وی به برخی ظرفیت‌های مرز چیلات دهلران اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه خودم بچه مرز هستم, این مشکلات را لمس کرده و به خوبی درک میکنم.

‌فلاحت‌پیشه با تشکر از اقدامات خوبی که در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این مرز صورت گرفته تصریح کرد: از تمام توان خود برای رایزنی با مسئولان کشورمان و دولت عراق استفاده می‌کنم.

بازگشایی مرز چیلات یک مطالبه عمومی است

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران نیز در این دیدار اظهار داشت: مرز چیلات اکنون به عنوان یک مطالبه منطقه ای، استانی و کشوری تبدیل شده است و امیدواریم این انتظار به حق مردمی در اربعین امسال به سرانجام نهایی برسد.

وی افزود: از آقای فلاحت پیشه رئیس محترم کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی انتظار داریم باتوجه به اینکه مسئولان بستر را فراهم کرده اند، تمام توان خود را برای رایزنی با مسئولان کشوری و مسئولان محلی و مرکزی دولت عراق درخصوص مرز چیلات بکار گیرد.

امام جمعه دهلران تصریح کرد: باتوجه به اینکه  آقای فلاحت پیشه نماینده استان کرمانشاه است، باید عرض کنیم که در موضوع نفت و گاز دهلران حرف برای گفتن دارد، بیش از 90 درصد نفت غرب کشور در دهلران است و باید مطالبات مردم شهرستان دهلران در این حوزه دیده شود و در موضوع اشتغال و بودجه های نفتی به این شهرستان توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است