Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که خوانندگان نامدار یا در خانه نشسته‌اند یا در نهایت یکی، دو کنسرت دارند خواننده تازه از راه رسیده‌ای در یکی، دو ماه آینده نزدیک سی‌بار روی صحنه خواهد رفت. چرا و چگونه؟

ایران آنلاین /در چند روز گذشته با انتشار برنامه تعدادی از کنسرت‌های موسیقی تیر و مردادماه، نخستین نشانه‌های تجدید حیات موسیقی بعد از پایان یافتن ماه مبارک رمضان رویت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ای که به این معنا بود که موعد استراحت اجباری موزیسین‌ها سر آمده و هنرمندان دوباره با انرژی به میدان بازگشته‌اند.
پاشایی ٢ کلید خورد!

برنامه اعلام‌شده البته حاوی اطلاعات حاشیه‌سازی بود که به‌خصوص در زمینه موسیقی پاپ می‌توانست جنجال‌هایی را به وجود آورد. یکی از مهمترین اطلاعات جنجالی هم که توی چشم می‌زد، کنسرت‌های بی‌شمار خواننده گمنامی بود که پیش از این کمتر کسی اسمش را شنیده بود. در حقیقت در شرایطی که طبق برنامه در دو ماه آینده خوانندگان نامدار و محبوبی چون بابک جهانبخش، حمید هیراد، مهدی یراحی، امید جهان، گروه سون، ماکان بند، هوروش بند، امید حاجیلی و... یک یا در نهایت دو بار روی صحنه خواهند رفت، خواننده‌ای به نام محسن ابراهیم‌زاده با کنسرت‌های پرشماری که به یک تور کشوری پهلو می‌زند، گوی سبقت را ربوده و در این عرصه یکه‌تازی می‌کند.
او در حدود یک ماه آتی در تهران، کیش، نور، اراک، یاسوج، درود، مریوان، بانه، سقز، بیجار، کرمان، دلیجان، بندرعباس، بوشهر، تاکستان، رودهن، میاندوآب، آبیک و بندر انزلی کنسرت برگزار خواهد کرد تا در این زمینه به رکوردی در حد و اندازه گینس نزدیک شود! این در حالی است که این خواننده هنوز عمر حضورش در مارکت موسیقی به چهار ماه نکشیده و نخستین کنسرت عمرش را در تاریخ ۳بهمن‌ماه ۹۶ برگزار کرده است!
او کیست؟
محسن ابراهیم‌زاده شاید در حال حاضر پرکارترین خواننده ایران باشد. هنرمند جوانی که بدون این‌که رزومه درجه یکی داشته باشد، به این نتیجه رسیده که در شهرهای مختلف انبوه هوادارانش برای دیدنش روی استیج لحظه‌شماری می‌کنند.
ابراهیم‌زاده که ٣٢ سال دارد، بیش از هر چیزی با خبرسازی در فضای مجازی چهره شده است. مثلا صفحه‌ای که این هنرمند در آن اعلام کرده هوادار تیم پرسپولیس است، از نظر شمار دانلود آهنگ‌هایش بی‌نظیر است و ده‌ها هزار نفر از آن طریق او را شناخته‌اند.
ابراهیم‌زاده اول‌بار در سال ٨٨ با آهنگ هنوز وقتی می‌خندی، شناخته شد. با این‌که تاکنون قطعاتی چون برداشت رفت، تا ابد، دورهمی، امشب، کجایی، شبگردی و عزیز کی بودی از این خواننده به‌اصطلاح هیت شده، اما بیراه نیست بگوییم روند پیشرفت او زمانی شروع شد که با مهدی کرد ارتباط برقرار کرد.
مهدی کرد کیست؟
پاشایی ٢ کلید خورد!
مهدی کرد که قبلا مدیر برنامه مرتضی پاشایی بود، از طریق فضای مجازی با ابراهیم‌زاده آشنا شد و وقتی تحت تاثیر استعداد او قرار گرفت، مدیر برنامه و تهیه‌کننده او شد. با توجه به سابقه مهدی کرد در کشف استعدادهای جوان، استقبال از ابراهیم‌زاده اتفاقی قابل پیش‌بینی بود و تنها تردید در این میان مسیری بود که او برای این خواننده ترسیم می‌کند؛ که حالا با روندی که ابراهیم‌زاده پیش گرفته، استراتژی مهدی کرد در این کارزار نیز روشن شده است. استراتژی‌ای که بی‌شباهت به روند حرکتی مرتضی پاشایی نیست. در واقع او برای ایجاد محبوبیت و اشتهار به کنسرت‌های پرشمار روی آورده؛ دقیقا مثل روند حرکتی مرتضی پاشایی؛ که بعد از نخستین اجرای زنده بزرگش در زنجان در دو ماه بعدی حدودا ١٠٠ سانس برنامه اجرا کرد.
البته نه مهدی کرد و نه محسن ابراهیم‌زاده درباره این مسیر با خبرنگار «شهروند» حرفی نزدند. با این‌که نیاز به حرف زدن هم نیست و شباهت روند حرکتی این خواننده با دیگرانی که درباره‌شان صحبت شد، روشن و آشکار است و به نظر می‌رسد او نیز در حال طی کردن همان مسیر است؛ تا سرنوشت چه باشد!/روزنامه شهروند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست

مهدی چراغ‌زاده تازه‌ترین سروده خود را به عملیات "وعده صادق" و حمایت از سپاه در انجام این عملیات اختصاص داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب بیست و پنجم فروردین‌ماه صورت گرفت.

شب تنبیه فرزند لوس غرباین عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه شش نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند. جمعی از اهالی فرهنگ و شاعران فارسی‌زبان با انتشار مطالبی از همان ساعات اولیه از این اقدام ایران حمایت کردند. مهدی چراغ‌زاده، از شاعران کشور، تازه‌ترین سروده خود را به این موضوع اختصاص داده است که در ادامه می‌خوانید:

میان قلعه شب برق پرچمت پیداست

که کوه در دل طوفان همیشه پابرجاست

دلت به وسعت دریاست، شانه‌ات صخره

تویی همانکه تلاقی صخره با دریاست

به ذوالفقار نگاهت شکسته شد خیبر

ز تیغ تیز کلامت قیامتی برپاست

قسم به عصر، سحرگاه فتح نزدیک است

شکوه "وعده‌ صادق" دلیل روشن ماست

تو را ز کثرت دشمن هراس در دل نیست

که نسل فاطمه را اقتدا به عاشوراست

تویی که جرات طوفان شدن به ما دادی

میان معرکه‌ها ازخرو‌ش‌مان غوغاست

در ازدحام حوادث در این شب تاریک

امید ما به سحرگاه روشن فرداست

بگو به مردم مظلوم و بی‌پناه جهان

که راه چاره فقط دست مهدی زهراست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸