Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:15:54 GMT

ختم قرآن در مساجد ترکیه هم‌زمان با سالگرد کودتا

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۷۲۸۵

ختم قرآن در مساجد ترکیه هم‌زمان با سالگرد کودتا

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری newturkpost؛ این سازمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در دومین سالگرد کودتای نافرجام ترکیه در تمامی مساجد این کشور قرآن خوانده می‌شود.

در این بیانیه آمده است: این برنامه در 90 هزار مسجد ترکیه در شب بزرگداشت کودتای نافرجام اجرا خواهد شد و قرار است در آن حداقل یک بار قرآن ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام سازمان دیانت ترکیه، مساجد این کشور در شب مصادف با کودتای 2016 تا نماز صبح باز خواهد بود و چراغ‌های این اماکن روشن است.

گفتنی است، کودتای نافرجام 2016 در ترکیه در 15 جولای روی داد و جنبش «خدمت» به رهبری فتح‌الله گولن که در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد، آن را سازماند‌هی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا ختم قرآن ترکیه سالگرد کودتا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  در روز‌های اخیر مقداری آب ورود پیدا کرد. سد کجکی افغانستان که ۱۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه خروجی آن است سر ریز پیدا کرد و بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است.

وی درباره سد سازی کشور‌های همسایه خصوصا ترکیه اظهار کرد: بحث مهمی است این موضوع. درباره ترکیه باید عنوان کرد با تبادل کارشناس در فضای مناسب در حال پیگیری هستیم  و در آخرین دیدار‌هایی که با آن‌ها در سازمان ملل داشتیم قرار بر این شد نشست‌ها را برگزار کنیم و هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل و فصل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند