Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی امروز پایان می‌یابد، گفت: این آزمون روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور صبح روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۹۷ با تعداد ۴۲۷ هزار و ۶۹۶ داوطلب در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۴ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از روز سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴امروز پنجشنبه، ۱۴ این ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، خاطرنشان کرد: در پنجمین آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی کشور، تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۷ داوطلب پذیرفته خواهند شد.
به گفته دکتر توکلی، آزمون فوق از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۵ تیر آغاز خواهد شد داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در جلسه حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم