Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار ایکنا، عبدالجلیل کلانتر هرمزی، سرپرست گروه پزشکان خیر مناطق محروم(مرهم) امروز پنج شنبه 14 تیرماه در نشستی که با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی برگزار شد ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان استان و هماهنگی خوب صورت گرفته برای حضور تیم جراحی پلاستیک، گفت: هیچ کس فکر نمی کرد این تعداد بیمار شکاف لب در استان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از هزار و 500 بیمار به صورت الکترونیک ویزیت شدند و از زمان حضور گروه پزشکی در این منطقه هر روز ده‌ها بیمار جدید ویزیت می‌شوند. 

کلانتر اعلام کرد: روز گذشته با انجام 50 عمل جراحی شکاف لب در بالاترین سطح و کیفیت رکورد این عمل در جهان شکسته شد.

وی افزود: جراحی دهان و لب به دلیل ارتباط مستقیم با تنفس بسیار حساس است و عمل‌های صورت گرفته از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. در بیمارستان‌های مطرح دنیا سالی 200 عمل صورت می گیرد اما ما در این منطقه محروم با بهترین پزشکان فوق تخصص توانستیم در یک روز 50 عمل جراحی انجام دهیم. 

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی کشورمان با اشاره به اینکه انجام این اعمال جراحی موجب شد این تفکر در استان ایجاد شود که شکاف لب یک بیماری است و باید درمان شود. هماهنگی خوب مسئولان برای انجام این اقدام مهم نشان می داد این استان توانمندی انجام سایر اقدامات مهم را هم دارد. 

وی خاطرنشان کرد: در سایر کشورهای دنیا هم همین عمل های جراحی صورت می گیرد و گاهی حتی عمل های ما بهتر هم هستند.

 در ادامه این نشست معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از مرحمی که بر زخم های مردم این منطقه گذاشته شده است گفت: خوشحالیم در این استان رکورد یک رویداد علمی زده شد. در هر کاری اگر با هم مشارکت کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود

ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود.

دکتر سید حمید حسینی شامگاه ۱۰ اردیبهشت در آئین تجلیل از خیران سلامت شهرستان نور، اظهار کرد: با توجه به قدمت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقای سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی ما است، تصریح کرد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه به منظور تشویق و ترغیب مشارکت بیشتر نیک اندیشان در این حوزه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در تلاشیم تا در حوزه فوق تخصصی مردم شهرستان را بی‌نیاز کنیم.

دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور نیز در تکریم از خیران حوزه سلاما گفت: خیرین نقش بسزایی در جهت پیشرفت و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های نظام سلامت بدون مشارکت‌های مردمی امکان پذیر نیست، و اقدامات خیرین سلامت دارای ثمراتی بی انتها است که اثرات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

محمدی خاطرنشان کرد: کمک خیران موجب تسریع در حل مشکلات حوزه سلامت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی شهرستان نور دارای ۱۰۰ تخت فعال است، یاداور شد: در این بیمارستان سالانه ۱۴۰ هزار بیمار در اورژانس ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ جراحی علی‌رغم تمامی کمبودها صورت می‌گیرد. 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور یادآور شد: در این بیمارستان حدود ۹۰ درصد از جراحی‌هایی که در بیمارستان‌های بزرگ انجام می‌شود  نیز صورت می‌گیرد و خوشبختانه با کمک‌های خیرین و خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان در قسمت‌های مختلف خصوصا اتاق عمل مدت زمان جراحی‌ها با وجود تجهیزات جدید نسبت به قبل ۴۵ دقیقه کمتر زمان می‌برد.

دکتر محمدی افزود: عمل‌های جراحی از جمله تعویض مفصل زانو، لگن و جراحی لاپاروسکوپی( لیزری) شکم، زانو، چشم و همچنین جراحی خونریزی مغزی و تومورهای مغزی در این مرکز با وجود جراحان باسابقه و مجرب انجام می‌شود. 

قابل ذکر است، غلامحسین واحدی در عملی خداپسندانه تجهیزات پیشرفته اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی  را به ارزش ۷۵۰ میلیون تومانی( یادبود زنده یاد فاطمه نیازبالی) را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد. همچنین خانم سلطان جمشیدی نیز در عملی خداپسندانه یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیماران قلبی و یک دستگاه کولونوسکوپی برای بیماران گوارشی به ارزش دومیلیارد تومان (یادبود زنده یاد رحمان سعیدی) به بیمارستان اهدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • جم رکورد فروش را شکست
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود