Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@02:45:21 GMT

نقاشی دیواری این زن در مسکو جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۷۸۱۳

نقاشی دیواری این زن در مسکو جنجالی شد

 

«ایوان بانتیلوف» رئیس آژانس تبلیغاتی روسیه «نووتیک آرت» از برگزاری جام جهانی فوتبال در کشورش نهایت استفاده را برده و دستور داد نقاشی بزرگ دیواری روی یکی از ساختمان های مسکو را با الهام از همسرش طراحی کنند.

این نقاشی دیواری که بر روی ساختمان دوازده طبقه ای در منطقه Zhulebino مسکو کشیده شده تصویری از همسر او با لباس ورزشی و توپی در دست به عنوان نماد جام جهانی با پس زمینه آسمان آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر که پیش از شروع جام جهانی رونمایی شد، یکی از مجموعه نقاشی های بزرگی است که به مناسبت این رویداد ورزشی مهم زینت بخش دیوارهای مسکو شده و علاقه ی مردم این کشور را به هنر و ورزش نشان می دهد. شرکت تبلیغاتی در توصیف آن نوشته: نقاشی دیواری که ما با آن به خارجی هایی که به روسیه می آیند خوش آمد می گوییم و آنها را به دیدن مسابقات فوتبال دعوت می کنیم.

اما از آنجا که هزینه این نقاشی با بودجه پایتخت مسکو  و سرمایه گذاری انجمن روابط عمومی این شهر انجام گرفته، باعث جنجال شده و  خشم بسیاری از نقاشان دیواری مسکو را برانگیخته است.

در این میان «داریا» صاحب عکس در حمایت از همسرش در فضای مجازی با این مضمون نوشت:

وقتی یک هنرمند یا سازمانی را ملزم به کشیدن نقاشی دیواری می کنند - که تصویر یک زن بور روسی را بکشد- حالا چه فرقی می کند که هنرمند او را بشناسد یا نشناسد؟!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

هادی چوپان در ماه‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته و پس از نایب قهرمانی در مسترالمپیا، موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس و آمریکا شده است.

او که قبلا قهرمانی در مسترالمپیا را هم تجربه کرده بود، تصویری از نقاشی چهره‌اش در باشگاه ورزشی منتشر کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی
  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین