Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - پیشکسوت استقلال می‌گوید: مطمئنا حمایت و همدلی هواداران به مسئولان و سرمربی موفق استقلال می‌تواند کمک شایانی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد قراب عضو هيات مديره و پيشكسوت استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: تیم استقلال درحال انجام تمرینات پیش از فصل است و در تلاشیم تا با تمدید قرارداد برخی از بازیکنان و حل مشکلات آنها، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ برتر بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین میان طبیعتا برخی مذاکرات کمی زمان بر خواهد بود ولی این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که به طور قطع استقلال قدرتمندی را در فصل آینده مشاهده می‌کنند.

او افزود: متاسفانه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را پیش از فصل بهم بزنند و تیم را درگیر حواشی مختلفی بکنند. این درحالی است که استقلال به شدت نیازمند آرامش است. ایجاد فضای نا امیدی در بین هواداران استقلال می‌تواند به تیم استقلال و بازیکنان این تیم هم لطمه بزند و باید به این نکته توجه زیادی داشته باشیم. مطمئنا همه اعضای باشگاه استقلال تنها یک هدف دارند و آن هم خوشحالی دل هواداران است. مطمئنا حمایت و همدلی هواداران به مسئولان و سرمربی موفق استقلال می‌تواند کمک شایانی کند.

پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکرده‌اند و مطمئنا در روزهای آینده اخبار خوشی به هواداران می‌دهیم. ما بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و مطمئن هستیم که استقلال با هدایت وینفرد شفر و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند فصلی درخشان را رقم بزند.


256 41

 

کلید واژه‌ها : وینفرد شفر - مسعود سلطانی‌فر - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وینفرد شفر مسعود سلطانی فر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است