Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شاهرود- ايرنا- استاندار سمنان گفت: هر اختياري که براي تحرک و سرعت بخشي به کارها نياز باشد، به فرماندار شاهرود به عنوان معاون استاندار تفويض خواهد شد.

به گزارش ايرنا، سيد شهاب الدين چاووشي پنجشنبه در آيين تکريم و معارفه فرمانداران قبلي و کنوني شهرستان شاهرود در سرسراي پورسيناي دانشگاه علوم پزشکي اين شهرستان، افزود: شرايط خاص شهرستان شاهرود به گونه اي بوده که مسوولان وقت تصميم گرفتند فرمانداري آن را به فرمانداري ويژه ارتقاء دهند و از نظر ما اين پست معاونت تشريفاتي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: هرآنچه که معاونت استاندار در حوزه مسووليت خود در شاهرود تصميم بگيرد تصميم استاندار بوده و همه مديران کل استان هم موظفند همان گونه که در حوزه وظايف خود به استاندار پاسخگو هستند، به معاون وي در شاهرود هم پاسخگو باشند.
استاندار سمنان درباره انتخاب فرماندار جديد هم با اشاره به بررسي چندين گزينه از جمله افراد بومي، ابراز داشت: شرط ما براي ايشان و هرکسي که براي خدمتگزاري مي آيد روشن بوده و تاکنون هيچ کسي را به واسطه قرابت سياسي، نژادي و قومي براي منصي نگمارده ايم.
چاووشي با بيان اينکه سياست وزارت کشور در اين دوره به گونه اي است که به دلايل گوناگون از نيروهاي بومي براي چنين پست هايي استفاده نشود ، تأکيد کرد: اميد است در دوره جديداگر مقداري حوصله به خرج داده شود، شاهد تحولات خوبي در شاهرود باشيم.
فرماندار سابق شاهرود هم برگزاري انتخابات و برقراري امنيت را 2 وظيفه ذاتي وزارت کشور برشمرد و گفت: در مدت خدمت در شاهرود چهار انتخابات در 2 مرحله و بدون حاشيه و در امنيت کامل برگزار شد.
سيد محمدرضا هاشمي با تأکيد بر وجود وحدت و انسجام بين مسوولان شهرستان يادآور شد: در اين مدت شاخص هاي امنيتي رشد بسيار خوبي داشته که ان را مديون اعضاي شوراي تأمين هستيم.
وي همچنين با بيان اينکه برخي امور زيربنايي در شاهرود انجام شده که نتيجه آن ها در آينده مشخص مي شود، افزود: مرز هوايي، منطقه ويژه اقتصادي و راه اندازي معدن پتاس طرود از جمله کارهايي است که در آخرين مراحل کاري هستند.
هاشمي يادآور شد: در حوزه توسعه شيوه هاي نوين آبياري، افزايش اقامتگاه هاي بوم گردي، پرداخت تسهيلات از طريق سايت بهين ياب و سايت کارا هم شاهرود موفقيت هاي بسياري نسبت به ديگر شهرستان هاي استان داشته است.
در اين آيين محمد کرم محمدي به سمت سرپرست معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان شاهرود انتخاب شده و از زحمات چهار ساله سيد محمد رضا هاشمي تقدير شد.
شهرستان شاهرود با 240 هزار نفر جمعيت و 53هزار کيلومتر مربع مساحت در شرق استان قرار گرفته است.
7359/6167
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محسن معصوم‌علیزاده در نشست با فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است، افزود: سعی داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.

او تصریح کرد: در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

فرماندار ملایر نیز گفت: این شهرستان با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود، در کنار این اقدام تقویت آنلاین‌شاپ‌ها در سکوهای مجازی بسیار پراهمیت است.

او تأکید کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح مجموعه «مینی‌ورد» به شکل رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد