Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:35:54 GMT

قراب: اخبار خوشی برای هواداران داریم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۸۴۲۴

قراب: اخبار خوشی برای هواداران داریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را پیش از فصل به هم بزنند و تیم را درگیر حواشی مختلفی کنند.

به گزارش مشرق، جواد قراب درباره وضعیت این تیم گفت: تیم استقلال درحال انجام تمرینات پیش از فصل است و در تلاشیم تا با تمدید قرارداد برخی از بازیکنان و حل مشکلات آنها، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان طبیعتا برخی مذاکرات کمی زمان بر خواهد بود ولی این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که به طور قطع استقلال قدرتمندی را در فصل آینده مشاهده می‌کنند. 

او افزود: متاسفانه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را پیش از فصل به هم بزنند و تیم را درگیر حواشی مختلفی کنند. این درحالی است که استقلال به شدت نیازمند آرامش است. ایجاد فضای نا امیدی در بین هواداران استقلال می‌تواند به تیم استقلال و بازیکنان این تیم هم لطمه بزند و باید به این نکته توجه زیادی داشته باشیم. مطمئنا همه اعضای باشگاه استقلال تنها یک هدف دارند و آن هم خوشحالی دل هواداران است. مطمئنا حمایت و همدلی هواداران به مسئولان و سرمربی موفق استقلال می‌تواند کمک شایانی کند.

پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکرده‌اند و مطمئنا در روزهای آینده اخبار خوشی به هواداران می‌دهیم. ما بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و مطمئن هستیم که استقلال با هدایت وینفرد شفر و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند فصلی درخشان را رقم بزند.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی استقلال جواد قراب هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • نام استقلال تغییرناپذیر است