Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بنیاد خیریه دست‌های مهربان شعبه استان البرز حمایت خود را از ایتام و کودکان محروم اعلام کرد.

سردار عروج ضمن بازدید از واحدهای مددکاری، درمانگاه سبحان، مشارکت‌های مردمی به گفت‌وگو درباره پیرامون چگونگی و نحوه فعالیت‌های درمانی، خدماتی و خیرخواهانه بنیاد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از واحد مشارکت‌های مردمی طی اقدامی انسان دوستانه سرپرستی یک کودک بی‌سرپرست را بر عهده گرفت و به جمع خانواده بزرگ دست‌های مهربان پیوست.

علی فیلی سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه البرز پس از بازدید سردار عروج گزارشی از روند فعالیت و تأسیس بنیاد در سال ۱۳۸۶ تاکنون ارائه کرد. همچنین از برنامه‌های بزرگ آتی ازجمله ساخت مدرسه و بیمارستان در البرز خبر داد که با استقبال و مساعدت مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران همراه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد(جمعلی) کیانی هرچگانی به جمع رفقای شهیدش پیوست.

بر نامه های تشییع وی به شرح ذیل می باشد:

سه شنبه ۲۸فروردین، ۹صبح تغسیل و تکفین در غسالخانه گلزار شهدای شهرکرد

سه شنبه شب مراسم وداع با فرمانده جانباز تیپ آقا قمر بنی هاشم علیه السلام در مسجد فاطمه الزهرا میراباد

چهارشنبه ۲۹ فروردین، تجلیل از مقام فرمانده جانباز در سپاه استان ساعت: ۷:۳۰ صبح

چهارشنبه ساعت۹:۳۰ صبح تشییع از میدان ۱۲ محرم(فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها

گفتنی است ، وی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد و فرمانده گردان امام سجاد(ع) تیپ همیشه سرافراز قمر بنی هاشم (ع) در عملیات های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ بوده و دارای نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی و مشاور سابق استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895453

دیگر خبرها

  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار