Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید که عده‌ای به دنبال برهم زدن آرامش این باشگاه هستند. 

به گزارش وب‌سایت نود، جواد قراب عضو هیات مدیره و پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این تیم به سایت این باشگاه گفت: تیم استقلال درحال انجام تمرینات پیش از فصل است و در تلاشیم تا با تمدید قرارداد برخی از بازیکنان و حل مشکلات آنها، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ برتر بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین میان طبیعتا برخی مذاکرات کمی زمان بر خواهد بود ولی این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که به طور قطع استقلال قدرتمندی را در فصل آینده مشاهده می‌کنند.
او افزود: متاسفانه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را پیش از فصل بهم بزنند و تیم را درگیر حواشی مختلفی بکنند. این درحالی است که استقلال به شدت نیازمند آرامش است. ایجاد فضای نا امیدی در بین هواداران استقلال می‌تواند به تیم استقلال و بازیکنان این تیم هم لطمه بزند و باید به این نکته توجه زیادی داشته باشیم. مطمئنا همه اعضای باشگاه استقلال تنها یک هدف دارند و آن هم خوشحالی دل هواداران است. مطمئنا حمایت و همدلی هواداران به مسئولان و سرمربی موفق استقلال می‌تواند کمک شایانی کند.
پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکرده‌اند و مطمئنا در روزهای آینده اخبار خوشی به هواداران می‌دهیم. ما بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و مطمئن هستیم که استقلال با هدایت وینفرد شفر و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند فصلی درخشان را رقم بزند.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی لیگ برتر ایران جواد قراب جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس