Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس ‌آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی گفت: برنامه های اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری استان با همکاری فنی و حرفه ای و اعطای گواهینامه کیفی سازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا نخعی پور امروز (۱۴ تیر) در نشست مشترک کارشناسان دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی با انجمن های زیر نظر اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: مهمترین هدف از تعامل دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی با ادارات استان در بحث اوقات فراغت نوجوانان وجوانان، توجه به دغدغه های این قشر تاثیرگذار از جامعه و پاسخگویی به نیاز آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه امروز والدین با خاطری آسوده فرزندان خود را به کلاسهای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در ایام تابستان می فرستند، افزود: با همکاری انجمن های زیرنظر اداره کل فنی و حرفه ای استان می توان نسبت به کیفی سازی کلاسهای این مراکز اقدام کرد.

 

کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی بر استفاده از فضای مساجد برای احیای کارکردهای واقعی این اماکن امن الهی تاکید کرد و گفت: برنامه های فراغتی با هدف معرفت افزایی، ترویج اخلاق و پرورش نوجوانان برگزار می شود.

 

نخعی پور اعطای گواهینامه در پایان کلاسهای تابستانی را با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای رت اقدامی موثر در اجرای طرح آسمانی ها ذکر کرد و ادامه داد: کانونهای فرهنگی هنری مساجد با تخفیف ویژه این انجمن ها،‌ می توانند در رشته های مختلف هنری و آموزشی ورود کنند.

 

در این جلسه مقرر شد انجمن های تحت نظر اداره کل فنی و حرفه ای استان با موسسات زیر نظر جلساتی برگزار کرده و راهکارهای لازم برای انعقاد تفاهم نامه با دبیرخانه مساجد استان را اعلام کنند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت اوقات فراغت ارزانی اقتصاد دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد حسن روحانی دهه کرامت دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی

صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی گفت: مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت دار شهرداری‌های استان تعریف شده است و در جهت ایجاد درآمد پایدار و خودکفایی شهرداری ها، مشارکت آنها در طرح‌های اقتصادی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه در این زمینه از شهرداران استان خواسته شده تا با شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه مشارکت در این طرح‌ها را فراهم کنند، افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌های اقتصادی شهرداری‌های استان حمایت می‌کند.

صفری اظهار کرد: به کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی بلا استفاده در حوزه مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی این حوزه تعریف شده و بر همین اساس موضوع محوری در اولویت گذاری برنامه‌های شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۲، موضوع سرمایه‌گذاری بوده و امید داریم که امسال هم در امتداد برنامه‌های از پیش تعیین شده تحولات خوبی در حوزه‌های اقتصادی شهرداری‌ها را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید

پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه سوم شهرداری‌های استان در شناسایی و ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری در سطح کشور، بیان کرد: شهرداری‌های خراسان جنوبی ۷۰ فرصت مهم سرمایه گذاری را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری شناسایی و با ثبت آن در سامانه متمرکز کشوری مقام سوم را در بین ۳۰ استان کشور به دست آورده اند.

او تصریح کرد: با توجه به نتایج مثبت این طرح، موضوع سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری‌ها در طرح‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های امسال هم قرار دارد و امکان مشارکت و همکاری با شهرداری‌ها در این زمینه برای اشخاص حقیقی و حقوقی و مشارکت دیگر شهرداری‌ها فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • شناسایی 79 مورد غیربهداشتی در طرح تشدید نظارت دامپزشکی خراسان جنوبی
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی