Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقبای تعدادی از تیم های ملی ایران در رشته های تیمی بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شدند.

به گزارش ایمنا، مراسم قرعه کشی ۴ رشته تیمی بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد و رقبای تیم های ملی فوتبال، بسکتبال، هندبال، والیبال، واتر پلو و سپک تاکرا در مرحله گروهی مشخص شدند که در ادامه آن ها را می خوانید:

فوتبال:

ایران، عربستان، کره‌شمالی و میانمار 

هندبال:

ایران، مالزی و قطر

بسکتبال:

ایران، فیلیپین، سوریه و امارات متحده عربی

والیبال:

ایران، پاکستان و مغولستان 

واترپلو:

ایران، قزاقستان، سنگاپور و کره جنوبی

سپک تارا:

ایران، سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی امید تیم ملی بسکتبال تیم ملی هندبال جاکارتا سپک تاکرا واترپلو اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از فردا ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۳ قایق در این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در پاریس آزمایش می‌کنند.   با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها رقبای نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   مسابقات قایقرانان ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ: جمعه ۱ فروردین: حمیدرضا رضوانی تکنفره سنگین وزن مردان در گروه دوم مقدماتی_ با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق _ ساعت (۴:۳۰) فاطمه مجلل تکنفره سنگین‌وزن بانوان در گروه سوم مقدماتی با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان ساعت (۴:۴۰) مهسا جاور و زینب نوروزی دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از ویتنام، هند، هنگ‌کنگ و کره ساعت (۵:۳۰)   دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!