Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی بندرترکمن گفت: براثر برخورد دو خودرو در این شهرستان؛ عروس و داماد بندرترکمنی که سرنشین یکی از این ماشین ها بودند، راهی بیمارستان شدند که حال این زوج از سوی کادر درمانی مساعد اعلام شده است.

عبدالرحمن نیازی فر ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در اثر برخورد خودروی تیبا حامل این عروس و داماد با یک دستگاه پژوی 405 در ورودی شمالی بندرترکمن همچنین دو سرنشین پژو زخمی و راهی بیمارستان امام خمینی (ره) بندرترکمن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ؛ این سانحه رانندگی شب گذشته روی داد و علت آن از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
مسیر ورودی جنوبی بندرترکمن فاقد روشنایی کافی بوده و هر ماه چند مورد سانحه رانندگی بویژه شب ها در این جاده روی می دهد.
به گزارش ایرنا بندر ترکمن در غرب استان گلستان واقع شده و قالب ساکنین آن را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند، آذین بندی های سنتی خودروهای متعلق به کاروان اقوام وخانواده های عروس و داماد و تردد آنها در داخل شهر جلوه ای زیبا از فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه است.
7333/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سانحه رانندگي بندرتركمن گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شبکه الجزیره اعلام کرد: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس