Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@11:57:58 GMT

انتصاب مدیر شبکه یک سیما

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۰۱۴۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر میرباقری با صدور حکمی، مجید زین العابدین را به مدیریت شبکه یک سیما منصوب و از خدمات علیرضا برازش در دوره تصدی در این سمت قدردانی کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مجید زین العابدین
نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی، به موجب این حکم به سمت «مدیر شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارد با بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و افزایش ضریب نفوذ شبکه، عمق بخشی به برنامه‌ها با اتکا بر مطالعات مخاطب پژوهی و مقابله با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه‌ای نظام سلطه و نیز ارتقا سطح کیفی برنامه سازی در همه موضوعات و قالب‌های برنامه‌ای؛ زمینه‌های گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش‌های اخلاقی، معنوی و انقلابی؛ و افزایش سرمایه اجتماعی کشور را با استفاده از نظرات کارشناسان متعهد و خبره و بکارگیری مدیران و هنرمندان پرتوان و متعهد فراهم سازید.
توفیقات روزافزون شما را برای عمق بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقا کیفیت زندگی و ایجاد نشاط و امید در جامعه، پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.
وظیفه خود می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای مهندس علیرضا برازش در طول مدیریت این شبکه صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری کنم.
توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت دارم.
مرتضی میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما

ریاست شورای اقتصاد و ریاست شورای ورزش در سازمان صدا و سیما، مدیریت شبکه‌های سه و پنج سیما، مدیریت طرح و برنامه شبکه سه سیما، مدیریت گروه اجتماعی شبکه خبر، سردبیری بخش‌های خبری و تهیه کنندگی برنامه‌های سیاسی را می‌توان از سوابق «مجید زین‌العابدین» برشمرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتصاب شبکه یک سیما مجید زین العابدین علیرضا برازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

جبلی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه‌ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود: باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و «برمودا» را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

کد خبر 849624 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم پيمان جبلى - رئيس صدا و سيما تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد