Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@19:43:17 GMT

بهره برداری از بازداشتگاه نطنز

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۰۲۳۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این بازداشتگاه در زمینی به مساحت دو هزار و 700 و زیربنای 770 متر مربع با 17 میلیارد ریال هزینه ساخته شده و ظرفیت 75 زندانی را دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندانها و اقدامات امنیتی و تربیتی کشور در حاشیه مراسم افتتاح بازداشتگاه نطنز یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی اصلاح و تربیت مجرمان دانست و گفت: بازداشتگاه همچون دانشگاه است که باید در آن مجرمان را تربیت کرد و زمینه بازگشت آنها را به جامعه فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسرو قهرمانی با اشاره به مشکلات سازمان زندانها ، ابراز امیدواری کرد با همیاری همه نهادها این مشکلات برطرف شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان بازداشتگاه نطنز زندان کشور امنیتی تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی