Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بالاخره پس از چهار سال از مسند فرمانداری شاهرود کناره گرفت تا جای خود را به محمد کرم محمدی فرماندار اصلاح‌طلب و از چهره‌های نزدیک به چاووشی استاندار سمنان بدهد، استانداری که دو فصل را در این استان می‌گذراند و نشان داده کمتر با مدیران اصولگرا می‌تواند کار کند.

اما مراسم تودیع و معارفه که ظهر پنج‌شنبه در سالن پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار می‌شد، حواشی نیز داشت که شاید اهدای لوح‌ها با ادای احترام‌های متعدد از جمله آنها بود، اما از آن‌ها که بگذریم مسابقه جمله من شاهرودی‌ام توسط سخنرانان نیز نقطه عطف این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا که لغت من شاهرودی‌ام بیش از شش بار در یک مراسم ۹۰ دقیقه‌ای توسط سخنرانان تکرار شد نخستین بار توسط یکی از سخنرانان که در بیان خاطره‌ای از هاشمی بیان داشت: وی را فرمانداری دیدم که در بدو آمدن عبارت من شاهرودی‌ام را بیان کرد تا نشان دهد برای خدمت کردن آمده است.

دومین بار هم چاووشی استاندار سمنان آنجا که نامش را سید محمدرضا هاشمی شاهرودی دانست و با مزاح وی را با هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه هم خویش دانست که خنده حضار را در پی داشت اما این رقابت من شاهرودی‌ام ادامه داشت و این بار خود هاشمی بود که این را به زبان آورد و گفت: از روز اول بیان کردم که من یک شاهرودی‌ام و اکنون‌ نیز که به قم می‌روم دوست دارم مهر شهروند افتخاری شاهرود بودن را در کارنامه خود داشته باشم.

در عین ناباوری مسابقه من شاهرودی‌ام توسط امام‌جمعه و حتی فرماندار جدید هم ادامه یافت تا ایشان نیز در برابر حضار خود را شهروند شاهرود بخوانند.

از حواشی طنزگونه این تودیع و معارفه و همچنین تأخیر نزدیک به ۳۰ دقیقه‌ای آغاز آن‌که بگذریم؛ حضور دو مادر شهید و دو پدر شهید به نمایندگی از والدین محمدرضا هاشمی و محمد کرم محمدی در سالن بسیار جالب بود که به نوع خود در مراسم مشابه دیده نشده بود، شهیدان اعظمی و یونس آبادی که فخر شاهرود هستند و این دیار هزار شهید را در خط نخست دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران قرار داده‌اند.

حاشیه‌های مراسم هرچه به پایان آن می‌رسید بیشتر نیز می‌شد، اما اسم نبردن هاشمی از خبرنگارانی که طی سال‌های مدیریت وی کنارش بودند درحالی‌که از همه تقدیر می‌کرد کمی باعث تعجب اصحاب رسانه شد! در پایان مراسم اما معانقه و روبوسی‌های متعدد باعث شده بود تا راهروی سالن پور سینا برای مدتی از کار بیفتند و تردد برای حضار غیرممکن باشد.

برخی سخنان نیز در این مراسم جالب‌توجه بودند، برای مثال  حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی که برعکس هاشمی و محمدی، به‌واقع شهروند شاهرود است و نام خانوادگی او نیز گواه این موضوع محسوب می‌شود، درباره هاشمی گفت: چند بار قرار بود هاشمی از شاهرود برود حتی حکم معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین را هم برای او زدند و بعداً نام‌هایی مانند بندرعباس و خراسان شمالی نیز ذکر شد اما ما در مذاکراتی که با وزیر کشور داشتیم خواستار ماندن وی شدیم.

این نشست اما با تقدیر و تشکر مسئولان از هم به اتمام رسید، استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی او، امام‌جمعه شاهرود، نماینده شاهرود و میامی در مجلس، رؤسای ادارات، بخشداران و دهیاران و اعضای شورای اداری در این نشست حضور داشتند.

در این مراسم از زحمات و خدمات چهار ساله سید محمد رضا هاشمی تقدیر و محمد کرم محمدی به عنوان معاون استاندار سمنان و فرماندار جدید شاهرود معارفه شد.

سید محمد رضا هاشمی هم اکنون با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی استاندار قم منصوب شده است.

کد خبر 4339403

منبع: مهر

کلیدواژه: حاشیه نگاری فرمانداری شاهرود مراسم تودیع و معارفه بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند مشهد مواد مخدر یاسوج آتش سوزی هفته قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد

دریافت 10 MB کد خبر 6090610

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان