Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مسعود شجاعی، ملی‌پوش فوتبال کشورمان  چند روز پیش پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و از مشکلات مردم  آبادان و خرمشهر نوشت و از برخی مسائل انتقاد کرد؛ انتقادهایی که شاید زیاد به مذاق مردم این خطه خوش نیامد. پس از آن بسیج دانشگاه شهید چمران اهواز با ارسال نامه‌ای از شجاعی دعوت کرد تا به جهادگران این دانشگاه ملحق شود و از نزدیک شاهد فعالت ها و کمک رسانی به مردم این منطقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آقای شجاعی بسم الله!

پاسخ مسعود شجاعی به نامه بسیج دانشگاه شهید چمران

حالا شجاعی این دعوت را قبول کرد ه و قرار شده است کمک‌هایی را نیز از طرف سایر اعضای تیم ملی به مردمان این سرزمین برساند. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب به وعده خود وفا کرد و خود را به جنوب رساند و در جمع جهادگران قرار گرفت. او قول کمک‎های بیشتر از طرف دوستانش در تیم ملی را داد و قرار شد هزینه 3 عدد آب شیرین کن را نیز تامین کند.

مهدی طرفی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه چمران در حساب کاربری خود  از  حال و هوای حضور مسعود شجاعی در نتیجه دعوت از او برای کمک به مردم آبادان نوشت.

برخی از کاربران نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند:

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال مشکلات بسیج مسعود شجاعی تیم ملی تیم ملی فوتبال بسیج تیم ملی تیم ملی فوتبال فوتبال مشکلات مردم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی سهرابی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند پس از دریافت عکس شهدای رسانه از بسیج رسانه و جانمایی محل نصب تابلو از طرف شهرداری تابلو و عکس شهدا را طراحی و با هزینه بنیاد شهید در محل بلوار خبرنگار نصب کرد.


مسئول بسیج رسانه نهاوند تصریح کرد: عکس و تابلو شهدای رسانه و خبرنگار شهرستان نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری به منظور شناخت و تجلیل مردم شهرستان نهاوند از اهالی رسانه و خبردر بلوار خبرنگار در شهرک شهید حیدری نهاوند درآستانه سال جدید به همت بنیاد شهیدو امور ایثارگران، شهرداری و بسیج رسانه شهرستان نهاوند طراحی و نصب شد.


گفتنی ست  شهید نادری از شهدای سازمان صداوسیما است که در ۱۵ مردادماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید و شهید سوری از شهدای روابط عمومی ارتش است که در سال ۱۵ آذر ماه ۱۳۸۴ در سانحه هواپیمایی خبرنگاران در تهران به شهادت رسید این دو شهید گرانقدر از شهدای رسانه و خبرنگار شهرستان نهاوند هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • اعداد از پیروزی تاکتیکی مسعود شجاعی سخن می‌گوید!
  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • (عکس) خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • رئیس شورای شهر درباره استعفای مدیرعامل مترو؛ خبری ندارم
  • هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست
  • هوادار با شاگرد کی‌روش دفاعی نیست
  • استقلالی‌های هوادار، برابر استقلال