Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرح‌های توسعه‌ای در معدن مس سونگون خبر داد و گفت: طرح‌های توسعه‌ای معدن مس سونگون با سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی اجرا می‌شود. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، جعفر سرقینی عصر امروز در بازدید از روند احداث کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر با اشاره به اینکه معادن مس کارخانه کنسانتره مس را در عرض 36 ماه احداث می‌کنند، اظهار داشت: احداث کارخانه آهک هیدراته در عرض 18 ماه به نظر می‌رسد در مقایسه با کارخانه‌های بزرگی مثل کنسانتره روند با تأخیر انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه آهک هیدراته اهر که سال 94 در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی و با حضور وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی شد مردم شهرستان اهر انتظار داشتند تا شرکت ملی مس ایران با آن‌همه دبدبه و کبکبه در سریع‌ترین زمان این پروژه را به سرانجام برساند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: پروژه آهک هیدراته شهرستان اهر اگر در جایی با مشکلی مواجه شد ما پیگیری می‌کنیم چون این پروژه به یکی از مطالبات مردمی تبدیل‌شده و می‌بایست اقدامی انجام دهیم تا مسئولان شهرستانی نیز در پیش مردم شرمنده نباشند هرچند تا به حال نماینده اهر و هریس و فرماندار به‌طور جدی پیگیر هستند اما تأکید داریم این پروژه در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

سرقینی بابیان اینکه دولت در مواقعی که بداند پروژه‌ای قابلیت اجرا ندارد هیچ‌گاه اقدام به کلنگ زنی پروژه‌ای نمی‌کند، گفت: دولت در پروژه آهک هیدراته مطمئن بود که این پروژه به سرانجام می‌رسد و شاید تاکنون تأخیری شده ولی از این پس به‌طور جد پیگیری مراحل احداث آن هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر تأکید کرد: دیوارکشی معنایی ندارد و پیشرفت فیزیکی که از آن یاد می‌کنید صرفاً برای دیوارکشی است در حالی که همه منتظر احداث کارخانه هستند نه دیوار!

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با ذکر اینکه پیمانکار کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: ما دولتی‌ها در اجرای پروژه‌ای به‌جای اینکه به اصل پروژه بپردازیم بیشتر به فکر دیوارکشی هستیم این هم قبول نداریم تا زمانی که بنای اصلی احداث نشود نمی‌توان گفت مجری پروژه عملکرد خوبی داشته است.

سرقینی همچنین از اجرای طرح‌های توسعه‌ای در معدن مس سونگون خبر داد، گفت: طرح‌های توسعه‌ای معدن مس سونگون با سرمایه‌گذاری 3000 میلیارد تومانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی