Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قشم - ايرنا - فرماندار شهرستان قشم گفت: 550 ميليارد ريال تسهيلات براي ايجاد اشتغال پايدار روستايي به استان ارسال و تصويب شد و به 42 طرح بررسي شده اختصاص يافت.

به گزارش ايرنا، عليرضا نصري عصر پنجشنبه در همايش بزرگداشت روز ملي دهيار در روستاي ريگو افزود: انتظار مي روفت که دهياران و روستاها بيشتر به اين مسئله ورود مي کردند و از اين ظرفيت بهتر استفاده مي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: دهياران با آشنايي به علوم مديريت و اشراف به قوانين مي توانند روش يکسان و پايداري در حوزه مديريت روستايي اعمال کنند تا با ايجاد وحدت و همبستگي توسعه پايدار را به منصه ظهور برسانند.
فرماندار قشم اذعان داشت: وظيفه دهياران فقط صدور مجوز نيست بلکه بايد به همه ظرفيت هاي عمراني، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي روستاه آشنايي داشته باشند و با جلب همکاري مردم در توسعه روستا نقش آفرين باشند.
**پزشک جزيره هنگام بايد تا پايان هفته آتي مستقر شود
نصري به نبود پزشک در جزيره هنگام اشاره و تصريح کرد: شبه بهداشت بايد توضيحات لازم را درباره خروج پزشک از جزيره ارائه کند و تا پايان هفته آتي بايد پزشک در جزيره مستقر شود.
وي افزود: امسال براي طرح هادي 10 روستا اعتبار در نظر گرفته شد که 9 روستادر بخش شهاب قرار دارد.
فرماندار قشم ادامه داد: همچنين در راستاي انعقاد تفاهمنامه با مناطق آزاد طرح هاي هادي بازنگري مي شود.
وي گفت: از محل اعتبارات اداره کل روستايي تسهيلاتي براي هر روستا يک ماشين حمل زباله تامين مي شود که اقساط آن از محل اعتبارت حمل زباله پرداخت مي شود.
شهرستان قشم شامل جزيره هاي قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعيت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه محور اصلی کار ما توجه به کسب و کار و اشتغال است، گفت: باید سطح رفاه اجتماعی در استان را ارتقا دهیم.

ابوطالب شفقت امروز در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضا شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند، اظهار کرد: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شوراها بهترین منابع شناخت هستند.

وی سرپنجه خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی را شوراها عنوان و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی برقرار شود.

استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود نیاز استان به فعالیت و توسعه بخصوص در حوزه زیر ساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد اشتغال و فعالیت کسب و کار بسیار بالا است.

مدیر ارشد لرستان خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب و کار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقا سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم کردن  زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

شفقت بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم تاکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

وی لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونین خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

گفتنی است، در پایان این همایش از شهرداران و شوراهای برتر استان تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا