Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:59:45 GMT

اهواز| سنگر اول میدان جنگ در دستان مسجدی‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۰۶۲۹

اهواز| سنگر اول میدان جنگ در دستان مسجدی‌ها است

نماینده ولی فقیه زنجان گفت: جنگ تمام عیار امروز دشمن کسانی که ایستادگی می‌کنند بچه های مسجدند به طوری که درسنگر اول در حال مبارزه هستند‌. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله علی خاتمی امروز در دیدار پایانی با تیم سفیران صالحین اظهار داشت: حلقه‌های صالحین یک کار ابتکاری، مطالعه شده و ارزشمند بود که در راستای تعمیق بخشی افکار، اعتقادات بچه های مسجد  و واکسینه شدن آنها دربرابر شبهات سایت‌های معاند وفضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حلقه‌ها سعی بر این شد که شرکت کنندگان ابتدا بتوانند در وهله اول خودشان متزلزل نشوند و دوم بتوانند پاسخگوی دیگران باشند، افزود:حلقه های صالحین کامل ترین، جامع ترین و بهترین طرحی بود که مورد عنایت  خاص امام المسلمین نیز قرار گرفت و تا به حال نیز کسی نوانسته طرحی بهتر از آن را ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: بسیاری از بچه های پایگاه های ما مخلص و باشور وانگیزه فراوانی هستند اما این حلقه‌ها روشی موثر در تعمیق اندیشه و شور آنها میتواندباشد.

وی ادامه داد: بیش از90درصد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بچه های مسجد بودند و امروز نیز درجنگ تمام عیار دشمن کسانی که ایستادگی می‌کنند بچه های مسجدند به طوری که درسنگر اول در حال مبارزه هستند‌.

آیت‌الله خاتمی درباره تجهیز همه جانبه حلقه‌های صالحین گفت: حلقه‌های صالحین هرچه مجهزتر باشند دربرابر دشمن قطعا بهتر عمل می‌کنند بنابراین وظیفه مربیان و مسولان حلقه‌های صالحین تجهیز بچه های حلقه‌های صالحین است.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی در دستان iOS 18!

ایتنا - ماه آینده، اپل قصد دارد از سیستم عامل iOS 18 برای گوشی‌های آیفون رونمایی کند، این شرکت آمریکایی در حال آماده شدن برای ارائه یکی از بزرگ‌ترین اصلاحات iOS تا‌کنون، در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل در سال 2024 است. 
طبق اطلاعات فاش شده، سیستم عامل iOS 18، بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند. 

به گزارش ایتنا، از ویژگی‌های آینده هوش مصنوعی گرفته تا پشتیبانی از RCS؛ آنچه تاکنون درباره iOS 18 می‌دانیم، در اینجا آمده است.

سیری و سافاری از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند
تیم کوک، مدیر عامل اپل توضیح داد که iOS 18 مجهز به بسیاری از ویژگی‌های جدیدی خواهد بود که توسط هوش مصنوعی تقویت می‌شوند. 

اگرچه او هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه که با آن روبرو خواهیم شد به اشتراک نگذارد، اما گزارش ها حاکی از آن است که تمرکز روی بهبود دستیار صوتی پیش فرض در آیفون یعنی سیری خواهد بود.

سیری به زودی قادر خواهد بود متون را با استفاده از برنامه Messages آنالیز و خلاصه کند و همچنین ممکن است توانایی تکمیل خودکار متن در پیام‌ها، پاسخگویی به سوالات پیچیده و ادغام برنامه Shortcuts را برای خودکارسازی کارهای پیچیده داشته باشد.

 
همچنین در همین زمینه، اپل در حال کار بر روی ویژگی «جستجوی هوشمند» برای مرورگر سافاری است که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا به سرعت صفحات وب را با استفاده از مدل زبان بزرگی که به صورت داخلی توسط اپل توسعه داده شده است  (Ajax) خلاصه کنند.

در چند هفته گذشته، چندین مقاله تحقیقاتی منتشر شده توسط اپل نشان داده‌اند که این ویژگی‌های هوش مصنوعی به صورت مستقل روی خود دستگاه کار می‌کنند. 

این گزارش تأیید می‌کند که Ajax از پردازش روی دستگاه برای ایجاد پاسخ‌های ساده استفاده می‌کند، اما گاهی اوقات ممکن است از سرورهای ابری نیز برای پاسخ به درخواست‌های پیچیده‌تر، مانند ایجاد تصاویر، استفاده کند. 

پشتیبانی از پروتکل خدمات ارتباطی غنی
سال‌ها، اپل به نرم‌افزار iMessage خود متعهد بود، اما در اوایل سال جاری، این غول فناوری اعلام کرد که از پروتکل خدمات ارتباطات غنی (RCS) با iOS 18 پشتیبانی می‌کند. 

این بدان معناست که کاربران آیفون به زودی می‌توانند با دوستان اندرویدی هم صحبت کنند و ویدیوها را با کیفیت بالا به اشتراک بگذارند.

 
تجدید بصری
شایعات همچنین می‌گویند که iOS 18 ممکن است برخی از ویژگی‌های خود را از VisionOS، نرم‌افزاری که اپل ویژن پرو  را تامین می‌کند، بگیرد. 

همچنین ممکن است تغییرات برخی عناصر مانند آیکون‌های دایره‌ای و رابط‌های کاربری شفاف که با سیستم‌عامل ترکیب می‌شوند و برای مثال یک مرکز کنترل تجدید شده را مشاهده کنیم.

انتظار می‌رود این به‌روزرسانی برخی ویژگی‌های سفارشی‌سازی جدید، مانند کنترل بیشتر بر روی ترتیب آیکون‌های برنامه‌ها، و امکان ایجاد فضاهای خالی، ردیف‌ها و ستون‌ها در صفحه اصلی را فراهم دهد.

آیفون‌هایی که iOS 18 را دریافت خواهند کرد
در حالی که اپل هنوز لیستی از دستگاه‌های قابل پشتیبانی را اعلام نکرده است اما فرض بر این است که هر تلفنی که بعد از آیفون 11 راه‌اندازی شود، واجد شرایط دریافت iOS 18 و نسل سوم آیفون سری SE خواهد بود.

 
لازم به ذکر است که اپل در کنفرانس WWDC 2024 که قرار است در تاریخ 10 ژوئن برگزار شود، از آپدیت iOS 18 رونمایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • پیکر شهید فانی روی دستان مردم شهرستان طبس + تصاویر