Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ قرارداد تجاری فاینانس پروژه آبرسانی شمال شرق استان خوزستان میان سازمان آب و برق استان و کنسرسیوم ایرانی – چینی در مراسمی با حضور استاندار خوزستان، نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن جلسات مهمانسرای شهید رجایی استانداری به امضا رسید.

غلامرضا شریعتی توضیح داد: پس از مصوبه ۱۵ فروردین ماه سال گذشته پروژه آبرسانی شمال شرق استان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد در قالب فاینانس اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: مسئولان آب و برق خوزستان به سرعت این پروژه را در مناقصه گذاشتند و دنبال کردند و خوشبختانه کار خوب پیش رفت و قرارداد تجاری آن امروز امضا شد.

شریعتی تصریح کرد: یک کنسرسیوم متشکل از دو شرکت ایرانی و چینی این کار را انجام خواهند داد و مبلغ قرارداد این پروژه ۴۰۶ میلیون دلار است که از طریق آن کار آبرسانی به ۷ شهر و ۶۸۹ روستا و همچنین آبیاری ۱۹ هزار هکتار از زمین های کشاورزی شمال خوزستان که بخشی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی است انجام خواهد شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: این 19 هزار هکتار جزو زمین های بسیار حاصلخیز استان است و اجرای این طرح باعث توسعه اشتغال و کارآفرینی در شمال خوزستان می‌شود همچنین ماندگاری جمعیت را در آن منطقه تثبیت می کند و زمینه ها و زیرساخت های رشد و توسعه و اشتغال را در آن منطقه با خودش به ارمغان می آورد.

شریعتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خداوند توفیق داد با پیگیری های مستمر مسئولان مختلف این طرح به خوبی تا الان پیش رفته است البته ۲ ماه پیش عملیات اجرایی آن توسط وزیر نیرو کلنگ زنی شد و طرف‌ های ایرانی متعهد بودند تا انجام این قرارداد تجاری ظرف ۹ ماه ۶۰ میلیارد تومان در طرح هزینه کنند و هم اکنون در حال انجام هستند و مراحل اداری هم یکی پس از دیگری طی میشود.

استاندار خوزستان توضیح داد: زمان پروژه ۴۲ ماه است اما امیدواریم حتی زودتر از این به اتمام برسد و شرایط رشد و توسعه اشتغال برای جوانان منطقه در شهرهای ایذه باغملک رامهرمز و هفتکل و سایر شهرها آن منطقه ایجاد شود.

شریعتی در پایان یادآور شد: فراهم نمودن این زیرساخت‌ها در سایر نقاط استان جزو دستور کار ماست و ما صرفاً به کارهای روبنایی بسنده نکردیم و کارهای زیرساختی مدنظر ما بوده است که انشاالله مواهب و برکات چند دهه‌ ای برای استان خواهد داشت و سعی ما و تلاش ما بر این است که انشاالله این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 فاینانس فاینانس برای ایران قرارداد فاینانس ایران فاینانس ایران پروژه آبرسانی شمال شرق خوزستان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای پروژه های نهضت ملی  جزو برنامه‌ها و اولویت های ما به شمار می رود  افزود: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی با بیان اینکه  از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است گفت:۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از تمامی سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کرده و اقدام به اجرای پروژه‌ها عمرانی و تجاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است