Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:28:12 GMT

لزوم تفویض اختیارات بیشتر به استانداران از سوی دولت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۰۸۸۱

لزوم تفویض اختیارات بیشتر به استانداران از سوی دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مقدسی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از دهیاران استان مرکزی در اراک، ضمن بیان اینکه دهیاران در خط مقدم خدمات رسانی در روستاها هستند، اظهار داشت: دولت باید اختیارات بیشتری به استانداران به عنوان نماینده عالی دولت در استان ها بدهد، این تفویض اختیار به استانداران، زمینه اختیارات بیشتر برای دهیاران به منظور خدمات رسانی در روستاها را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود:بخشی از این امر به قانون برمی گردد که این موضوع را در مجلس دنبال خواهیم کرد، از سوی دیگر فرآیند اجرایی شدن امور دهیاری ها تسریع و تسهیل شود و این از خواسته های به حق دهیاران است.

وی بیان کرد: عمده دهیاری ها بودجه کافی برای انجام امور محوله در حوزه خود را دارند و این منابع می تواند کمکی برای افزایش رضایتمندی مردم روستاها باشد، بنابراین روندها بایستی تسریع شود تا مصوبات اجرایی گردد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: عملکرد مطلوب دهیاری ها در نهایت رضایتمندی و کسب اعتماد روستاییان را به دنبال دارد، انتظار می رود که شوراهای روستایی نیز در تصمیمات خود از نظر دهیاران بهره گیرند.

مقدسی تصریح کرد: گاهی اوقات ناهماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان، موجب می شود که امور در روستاها پیش نرود، در این زمینه اگر هماهنگی و همکاری بیشتری وجود داشته باشد، قطعا خدمت به روستاییان به نحو بهتر صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان مرکزی با نگاه ویژه ای به موضوع دهیاری ها نظر خواهد داشت و هر گونه تصمیم سازی که موجب تسهیل کار دهیاران و خدمات رسانی بهتر به روستاییان شود را دنبال می کنیم.

کد خبر 4339537

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایندگان مجلس همایش دهیاران بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند مشهد مواد مخدر یاسوج آتش سوزی هفته قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه