Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بنیاد حامیان دانشگاه در میان خیران به خوبی جا نیفتاده است، صدا و سیما و دستگاه‌های مربوطه باید اهمیت این نقش را در جامعه نهادینه کنند. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمهدی مقدسی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیران علم و دانش و افتتاح ساختمان‌های مردمی‌ساز اراک اظهار داشت: انجام کار خیر در همه امور بسیار ارزشمند است اما موضوع دانشگاه، یک انتخاب هوشمندانه در مسیر خیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام کار خیر در دانشگاه‌ها آثاری بسیار ماندگار را در بردارد، مجمع خیران بیمارستان آیت‌الله خوانساری، فاز یک این بیمارستان را تکمیل کردند و فاز 2 هم تکمیل شد و در حال ساخت فاز 3 هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خیران سلامت با شکل‌گیری در چند سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داده‌اند که هم‌اکنون آثار خیرشان را می‌بینیم، نقش بنیاد حامیان دانشگاه در میان خیران به خوبی جا نیفتاده است، صدا و سیما و دستگاه‌های مربوطه باید اهمیت این نقش را در جامعه نهادینه کنند.

مقدسی خاطرنشان کرد: باید سلسله فعالیت‌ها و کارهایی تعریف کنند که اهمیت دانشگاه برای افراد جامعه ملموس شود تا همه به اهمیت دانشگاه پی‌ببرند، نوع نگاه بنیاد که تنها به ساختن ساختمان ختم نمی‌شود، ارتقاء سطح تحصیلی، توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان، پایان‌نامه‌های تحصیلی و غیره هم از مواردی است که باید مورد توجه این بنیاد باشد زیرا ارتباط بین دانشگاه و صنعت ارتباط تنگاتنگی است.

وی تصریح کرد: همه باید موضوع خیران دانشگاه‌ساز را در کشور پیگیری کنند، موضوع دانشگاه مورد غفلت قرار گرفته است، در میان دستگاه‌ها باید تقسیم کار صورت بگیرد و درخواست‌هایی که از ما نمایندگان دارید را بیان کنند.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳