Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز دکتر حمداله منظری توکلی در حاشیه دیدار از این مرحله با اشاره به آمادگی واحد کرمان برای میزبانی این جشنواره توضیح داد:« واحد کرمان افتخار دارد تا میزبان آثار مربوط به قرآن کریم و عترت(سلام اله علیها) باشد و این مایه مباهات است.»

دبیر هیات امنای استان کرمان توسل به قرآن و ائمه(س) را بهترین راه پیشرفت و تکامل بشر دانسته و افزود:« همانگونه که پیامبر در حدیث غدیر تاکید فرمودند تنها راه نجات بشر تمسک به این دو است چراکه این دو جدایی ناپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خبرنگار ایسکا جمع آوری آثار مربوط به واحدهای سراسر کشور از تاریخ 13 لغایت 17 تیرماه در واحد کرمان انجام شده و آثار جمع آوری شده جهت داوری در اختار داوران قرار خواهد گرفت.

حمداله منظری توکلی بیست و سومین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو طی دو سال گذشته در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی قویدل صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال 1401 تا پایان سال گذشته، 17 دوره 32 ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و غیره است، گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و 303 نفر بوده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: تعداد 740 نفر از پذیرفته‌شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که جهت صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته و در راستای نظارت از واحدهای صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از 200 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است، گفت: تعداد 65 واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران