Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@20:53:33 GMT

معرفی رئیس دادگستری نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۱۲۴۹

معرفی رئیس دادگستری نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احمدوند رئیس دادگاهای عمومی وانقلاب همدان گفت : در سال ۹۶ بیش از ۲۷۳ هزار پرونده وارد محاکم قضای در استان شدکه در این سال بیش از ۲۷۲ هزار پرونده مختومه شدکه حدود ۳ درصد افزایش پرونده های وارده به محاکم قضایی داشته ایم.

وی افزود: خوشبختانه بیش از ۴۵ درصد کل پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف منجر به صلح وسازش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس دادگاهای عمومی وانقلاب همدان  خاطرنشان کرد: اخیرا به دستور رئیس قوه قضاییه دادستان های شهرستان واستان می توانند برای پیگیری به مشکلات جاده ها با هدف کاهش آمار تصادفات ورود کنند.

حجت الاسلام مغیثی، امام جمعه نهاوند نیز قاطعیت در دستگاه قضا را ضامن سلامت و امنیت در کشور بیان کرد وگفت: مردم دستگاه قضایی را مکان امن وجایگاه احقاق حق خود می دانند.

آقای طرهانی، رئیس جدید دادگستری نهاوند نیز تکریم ارباب رجوع و رسیدگی زودهنگام به پرونده ها را مهم بیان و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کمترین تعداد نیروی انسانی بیشترین خدمات را به مردم در حوزه رسیدگی به پرونده ها دارند.

انتهای پیام/ص.ف

معرفی رئیس دادگستری نهاوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه محاکم قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر