Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خیری عصر پنجشنبه در همایش واقعیت‌های استارت آپی کرج که در مجموعه فرهنگی و ورزشی میلاد برگزار شد، بابیان اینکه اکوسیستم استارت آپی کرج فرصت خوبی برای پیشرفت این شهر ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم که استان البرز در این حوزه نقش مؤثری ایفت کند.

وی در ادامه بابیان اینکه امیدواریم ظرفیت‌هایی ایجاد شود تا جوانان عضو در خانه استارت آپ کرج خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند، تأکید کرد: نخبگان استارت آپی کرجی در تمام استارت آپ های فعال کشور نقش ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج بابیان اینکه مدیریت شهری کرج از سال گذشته سعی کرده که درک صحیحی از تغییرات و تحولات اجتماعی داشته باشد، افزود: مدیریت شهری کرج تسهیل گر رویدادهای کارآفرینی و استارت آپی است.

خیری با اشاره به اینکه خانه استارت آپ کرج به‌عنوان اولین خانه استارت آپ کشور مطرح است که توسط مدیریت شهری احداث‌شده، گفت: در این خانه فعالان و نخبگان استارت آپی محیط کار اشتراکی دارند و در آن شبکه‌سازی کرده و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند.

به گفته وی مدیریت شهری سعی در فراهم کردن زمینه‌های اتفاقات خوب استارت آپی در کرج کرده است و از این خانه حمایت‌های مالی و معنوی می‌کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با اشاره به اینکه از زمان شکل‌گیری خانه استارت آپ کرج ۱۵ هزار نفر در فضاهای توسعه فرهنگ کارآفرینی قرار گرفتند، افزود: بر اساس شبکه‌سازی‌های انجام‌شده ۴۰ تیم استارت آپی در کرج تشکیل‌شده که از این میان حدود ۲۰ تیم، موفق به کسب موفقیت‌های بین‌المللی و ملی شده‌اند.

به گفته خیری یکی از این تیم‌های استارت آپی کرج دریکی از کشورهای پیشرفته دنیا، فعالیت‌ دارد و برخی دیگر نیز توانسته‌اند ارزش‌های اقتصادی فراوانی برای کشور کسب کنند.

وی بابیان اینکه مدیریت شهری کرج تنها نقش تسهیل گری برای تیم‌های استارت آپی دارد، اضافه کرد: مدیریت شهری کرج در راستای ایجاد فضایی برای فعالیت‌های استارت آپی تلاش می‌کند تا این تیم‌ها بتوانند کسب‌وکارهایی ایجاد کنند که تاب‌آوری داشته باشد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از اختصاص بودجه‌ای یک میلیارد تومانی برای ستاد توسعه فرهنگ کارآفرینی در کرج طی سال جاری خبر داد و گفت: خانه استارت آپ کرج یکی از مراکز توسعه فرهنگ کارآفرینی است.

وی از حضور تیم‌های استارت آپی کرج در نمایشگاه بین‌المللی استارت آپ تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه ماه آینده در کرج برگزار می‌شود و حدود ۱۴ تیم استارت آپی کرج در غرفه این شهر حضور خواهند داشت.

کد خبر 4339560

منبع: مهر

کلیدواژه: استارتاپ ایرانی شهرداری کرج شورای شهر کرج بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند مشهد مواد مخدر یاسوج آتش سوزی هفته قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • شهر و حیات مدنی