Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات انتظامی استان از کشته شدن ۴ نفر در حادثه واژگونی پراید و پلمب ۱۹ قلیان‌سرای متخلف خبر دادند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: ۱۹ واحد قهوه خانه سنتی و قلیان سرا که دچار تخلفات متعددی بودند، پلمب شد.

سرهنگ "حمیدرضا ملکی" اظهار داشت: پلمپ این تعداد قهوه خانه سنتی و قلیان سرا در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت، این طرح با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پاوه و با هماهنگی و همکاری دادستانی شهرستان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این ۱۹ واحد قهوه خانه و قلیان سرا پس از چند مرحله تذکر و توبیخ کتبی پلمب شد، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را موجب رضایتمندی مردم این شهرستان دانست و گفت: تمام تلاش پلیس جلب رضایت شهروندان و ایجاد جامعه‌ای امن و آرام است.

انفجار کپسول ال پی جی خودروی پراید در اسلام آبادغرب ۴ کشته برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان اسلام آبادغرب و انفجار کپسول گاز ال پی جی آن خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه هر چهار سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه رانندگی ظهر امروز (پنجشنبه- ۱۴ تیر) ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در محور دالاهو به اسلام آبادغرب رخ داد که خودروی پراید در کیلومتر پنج شهرستان اسلام آبادغرب به علت نامعلومی واژگون و متعاقب آن کپسول گاز ال پی جی خودرو نیز دچار انفجار شد.
وی تصریح کرد: انفجار کپسول گاز ال پی جی مرگ تلخی برای هر چهار سرنشین پراید رقم زد و تلاش برای تشخیص هویت قربانیان این حادثه رانندگی ادامه دارد؛ از چهار سرنشین خودرو، سه نفر آن‌ها آقا و یک نفر خانم بودند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بار‌ها به رانندگان در خصوص عدم نصب تجهیزات ناایمن مانند کپسول گاز ال پی جی هشدار داده شده است که متاسفانه برخی‌ها به این هشدار‌های پلیس توجهی ندارند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: واژگونی خودروی پراید در حدی نبود که چهار سرنشین آن به کام مرگ فرو روند، اما انفجار کپسول گاز ال پی جی، این حادثه تلخ را رقم زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پراید ال پی جی قهوه خانه قلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی آتش نشانی بروجن خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون و گرفتار شدن راننده پراید در خودرو دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی‌اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی، ایمن سازی صحنه حادثه و خودرو، مصدوم را فیکس نموده و عملیات رهاسازی را انجام و مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس