Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید دید برای تمدید قرارداد هافبک تاثیر گذار آبی ها به این تیم جواب مثبت می دهد یا خیر؟

طرفداری- امید ابراهیمی، ملی پوش باشگاه استقلال که بعد از پایان رقابت های جام جهانی برای استراحت راهی امارات شده بود امروز به تهران بازگشت.

به گزارش طرفداری، رضا افتخاری، مدیر عامل استقلال عنوان کرد است که مذاکرات با امید ابراهیمی جهت تمدید قرارداد آغاز شده است و حتی در این رابطه خبرهای خوبی در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران استقلال همچنان در انتظار تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی خود هستند. بعد از بازگشت ابراهیمی باز سفر، احتمالا برای تمدید قرارداد وی جلسات حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۳۶ کیلوگرم شمش طلا در ۱۹ حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در کل تاکنون ۱۹ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع این ۱۹ حراج ۲ هزار و ۶۳۶ کیلوگرم شمش مورد معامله قرار گرفته است حراج‌ها به دو حالت عمده و خرد است.

همچنین این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

او در ادامه گفت: زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

او همچنین در رابطه با زمان تحویل شمش طلا به خریداران اظهار کرد: تحویل شمش همان روز و یا حداکثر روز بعد است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش طلا در ۱۹ حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد