Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  سجاد اصغری، مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی گفت: برای نخستین بار جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی به عنوان بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران با هدف معرفی هفت فیلم برتر سال سینمای ایران در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(صلی الله علیه و آله) رشت برگزار شد.     وی با اشاره به بخش فیلم های خارجی این جشنواره اذعان کرد: در بحث تعاملات داخلی و سطح بین الملل نیاز به حضور شخصیت صاحب سبکی در این حوزه است که در این راستا پوران درخشنده، مدیر بخش معرفی مطرح ترین فیلم خارجی زبان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    اصغری ادامه داد: تندیس طعم گیلاس آکادمی افسانه زندگی برای بخش بین الملل به فیلم دزدان فروشگاه به کارگردانی هیروکازو کورئیدا اهدا می شود.    

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی اعلام کرد: این مراسم اواخر شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما در کشتی توریستی میرزا کوچک خان در سواحل انزلی برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به هفت فیلم برتر سال سینمای ایران اذعان کرد: بدون تاریخ، بدون امضاء از وحید جلیلوند، زیر سقف دودی از پوران درخشنده، رگ خواب از حمید نعمت اله، ماجرای نیمروز کاری از محمدحسین مهدویان، تابستان داغ از ابراهیم ایرج زاد، ویلایی ها از منیر قیدی و  76 دقیقه و 15 ثانیه با عباس کیارستمی از سیف اله صمدیان از جمله این فیلم ها هستند.

 

اصغری در پایان ابراز خرسندی کرد که در اولین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی، بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران که به معرفی هفت فیلم برتر سال سینمای ایران پرداخت، حضور پر رنگ و تاثیر گذار داشتیم.

 

پایان پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران سینمای ایران فرهنگی و هنری کشتی خواب عباس کیارستمی پوران درخشنده سینمای ایران عباس کیارستمی فرهنگی و هنری کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند