Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدا و سیمای مرکز سمنان در ارزیابی های ستاد معاونت امور استان ها در حوزه های صدا وسیما، بین 33 مرکز در زمینه تولید برنامه های مناسب در ماه مبارک رمضان حائز رتبه برتر شد.   در همایش مدیران صدا و سیمای مراکز استان های کشور که در مشهد مقدس با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و معاون  امور استان های این سازمان برگزار شد ، لوح سپاس این برنامه سازی مناسب به مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما ، در این لوح سپاس ، انعکاس مراسم جمع خوانی قرآن کریم، تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، دستگیری از نیازمندان، ترویج افطاری ساده و تهییج مخاطبان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را به عنوان شاخص ها و ویژگی های برتر برنامه های صدا و سیمای مرکز سمنان در ماه مبارک رمضان ذکر کرده است.   انتهای پیام / گ  برنامه های رمضانی صدا و سیمای مرکز سمنان در صدر مراکز استان ها قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رمضان 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان