Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا این مراسم که بر سر مزار عباس کیارستمی در لواسان برگزار شدو امیر پوریا اجرای آن را بر عهده داشت در  این مراسم  هیچ سخنرانی انجام نشد  و فقط  یک بیاینه هشت بندی قرائت شد.

علارغم اینکه بر اساس  اطلاعیه صادر شده قرار بود این مراسم از ساعت ۱۷ آغاز شود اما از ساعت ۱۵:۳۰ گروهی از علاقمندان بر سر مزار عباس کیارستمی حاضر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم هنرمندان مختلف همچون مسعود کیمیایی، تهمینه میلانی، سیف الله صمدیان، مصطفی زمانی، سحر دولتشاهی، اصغر فرهادی، سیروس الوند، بهمن فرمان‌آرا، همایون ارشادی، رضا کیانیان، رضا درمیشیان، محسن امیریوسفی، پریسا بخت‌آور، مسعود کیمیایی، تهمینه میلانی، سیف الله صمدیان، مصطفی زمانی، سحر دولتشاهی، حبیب رضایی، بابک کریمی، حامد بهداد، جاسم غضبان‌پور، هوشنگ گلمکانی، نیکی کریمی حضور داشتند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عباس کیارستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا